شیراز؛

جشنواره خوراک‌های سنتی فارس در شیراز

چهارمین جشنواره خوراک‌های سنتی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موید محسن‌نژاد معاون گردشگری اداره‌ میراث فرهنگی استان فارس گفت: براساس تقویم رویدادهای گردشگری استان فارس قرار است جشنواره خوراک های سنتی اواخر آذرماه برگزار شود به‌گونه‌ای که اختتامیه آن با آئین سنتی شب یلدا مقارن شود.


وی با بیان اینکه این چهارمین جشنواره خوراک‌های سنتی است که سه سال آن به صورت پیاپی برگزار شده، افزود: در سال‌های گذشته باغ جنت و باغ ملی برای برگزاری این جشنواره انتخاب شده اما برای امسال مکان برگزاری جشنواره هنوز مشخص نیست.


محسن نژاد با بیان اینکه مشارکت بیشتر بخش خصوصی و ارتقا جایگاه دفاتر خدماتی مسافرتی در جشنواره امسال مدنظر قرار گرفته است، بیان کرد: دفاتر خدماتی مسافرتی می‌توانند با ارائه بسته‌های معرفی هم در جذب گردشگر موثر باشند و هم اینکه جایگاه بیشتری در این جشنواره داشته باشند.


وی دلیل برگزاری این جشنواره به صورت متمرکز در شیراز را نشان دادن توانمندهای خوراکی استان فارس به صورت یکجا اعلام کرد و ادامه داد: گردشگران به ویژه گردشگران خارجی زمان محدودی در استان فارس هستند و متمرکز برگزار کردن این جشنواره امکان دیده شدن توسط گردشگران را فراهم می‌کند.


معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: در این جشنواره همه شهرستان‌های استان مشارکت دارند.
انتهای پیام/ر

برپایی جشنواره خوراک‌های سنتی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار