رضائیان: بدهی های ملوان تهدیدی بالقوه است/ برای پهلوان جای خالی داریم

مدیر عامل ملوان گفت: اگر من تصمیم‌گیرنده بودم دستور می‌دادم تا اطلاع ثانوی هیچ بازیکن و مربی خارجی در لیگ ایران حضور پیدا نکند.

 مسعود رضاییان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد احتمال سقوط ملوان به لیگ دسته دوم به دلیل بدهی های این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه بدهی‌ ما مربوط سال های گذشته بوده و به دلیل عدم پرداخت مسئولان وقت تیم ملوان باعث شده تا این مبالغ بیشتز از قبل شود. به همین علت این امر تهدیدی بالقوه برای ملوان است چرا که هر لحظه می تواند برای ما مشکل‌ساز شود. باید هرچه زودتر جلساتی را مسئولان شهر انزلی ترتیب دهیم تا آن هامبلغ بدهی زوران را به ما پرداخت کنند تا ما بتوانیم ضمن پرداخت پول این بازیکن از خطر سقوط به لیگ پایینتر نجات یابیم.

او درمورد احتمال حضور احسان پهلوان در ملوان گفت: به صورت دقیق هنوز خبر ندارم آیا احسان پهلوان سرباز است یا خیر.ولی اگر مشخص شود که او سرباز است مطمئنا با آغوش باز از حضور این بازیکن در تیم ملوان استقبال خواهیم کرد.

مدیرعامل ملوان در پایان در پاسخ به این سوال که مسئولان چه تدابیری را باید در نظر بگیرند تا مربیان و بازیکنان بی کیفیت خارجی به ایران نیایند،اظهار داشت: اگر من تصمیم‌گیرنده بودم اجازه نمی دادم تا اطلاع ثانوی هیچ بازیکن و مربی خارجی به تیم های باشگاهی کشورمان بیاید.

انتهای پیام/

رضائیان:اگر من تصمیم گیرنده بودم اجازه حضور مربیان بی کیفیت خارجی را در ایران نمی دادم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار