کرمانشاه؛

پی گیری پرونده تخلفات کمیسیون ماده 100 کرمانشاه

تاکنون نزدیک به 40 نفر در ارتباط با پرونده تخلفات کمیسیون ماده 100 کرمانشاه تفهیم اتهام شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ؛ معاون دادستان کرمانشاه گفت: تاکنون نزدیک به 40 نفر در ارتباط با پرونده تخلفات کمیسیون ماده 100 کرمانشاه تفهیم اتهام شده و قرار تامین برای آنها صادر شده است.

علی اشرف کرمی گفت:رسیدگی به پرونده باند فساد در کمیسیون ماده 100 کرمانشاه در حال پیگیری است.

وی گفت: این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی در حال رسیدگی است و بازپرس این پرونده اشراف کامل بر موضوع داشته و با قدرت این پرونده را پیش می‌برد.

وی افزود: این طبیعی است که دستگاه‌های بازرسی و نظارتی در تمام سازمان ها و ادارات نفوذ کرده و موضوعاتی را به دستگاه قضایی اعلام کنند و در زمینه این پرونده نیز دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به دستگاه قضایی اعلام کردند که در کمیسیون ماده 100 برخی کارها خارج از مسیر قانون در حال انجام است.

وی افزود: خوشبختانه ورود ما به این پرونده به موقع بود و با درایت مسئولان  و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و شهردار توانستیم به موقع ورود کرده و جلوی پیشروی کار را بگیریم.

معاون دادستان کرمانشاه افزود: سالیان متمادی بود که مردم متوجه این تخلفات شده بودند و در محافل سخن از وجود غده ای سرطانی در شهرداری بود که کم کم بویش مردم را آزار می داد، اما خوشبختانه ورود به موقع مانع پیشروی اقدامات خلاف قانون شد.

کرمی گفت: در خصوص این پرونده تمام اقدامات لازم صورت گرفته، بحث کشف جرم، جمع آوری مدارک، تفهیم اتهام و در نهایت قرار تامین که بعضا شامل بازداشت موقت و قرار وثیقه می‌باشد، انجام شده است.

وی افزود: در جرائم سازمان یافته مدت بازداشت موقت تا دو ماه است که هنوز برخی متهمین این دو ماه را به پایان نرسانده‌اند و در بازداشتگاه به سر می‌برند.



انتهای پیام/پ

پی گیری تخلفات کمیسیون ماده 100

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار