راه صدور مجوز برای خواننده‌های زیر زمینی هموار می‌شود؟

مدیر دفتر موسیقی ارشاد از شرایط صادر کردن مجوز برای خواننده های زیرزمینی گفت.

راه صدور مجوز برای خواننده‌های زیر زمینی هموار می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته است که یکی از خواننده‌های زیر زمینی در آن بازی می‌کند. پیش از این گفته شده بود که این فرد، خوانندگی در نمایش را برعهده دارد که این اتفاق، با مخالفت مدیر دفتر موسیقی ارشاد مواجه شد.

فرزاد طالبی مدیر دفتر موسیقی ارشاد در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص مجوز اجرای موسیقی زیر زمینی در تئاتر گفت: من درباره افراد و صلاحیت آن‌ها اظهار نظر نمی‌کنم ولی کسی که مجوز دارد، قطعا می‌تواند اجرا هم داشته باشد.

وی پیرامون دیدگاه خود درباره موسیقی‌های زیر زمینی اظهار داشت: با شرایط کنونی موسیقی روند صدور مجوزها، آسان و راحت شده است. فعالان موسیقی که با نام «خواننده‌های زیر زمینی» شناخته می شوند، می‌توانند به راحتی به دفتر موسیقی مراجعه کنند و مسیر مربوطه را طی کنند تا مجوز لازم برای اجراهای خود را دریافت کنند؛ چرا که این مسیر، مسیر ساده و روانی است و در این دو، سه سال اخیر آسان‌تر شده و کار سختی نیست.

مدیر دفتر موسیقی ارشاد در خصوص مجوز دادن به خوانندگان فعال در حوزه موسیقی زیر زمینی گفت: اگر خوانندگان مسیر درست این راه را طی کنند، مجوز می‌گیرند. مثلاً ما در سال گذشته تقریبا 370 مجوز تک آهنگ داشتیم که عمدتاً خواننده‌های جوان هستند. امسال تصور من این است که بیش از هزار اثر داشته باشیم و این مسئله نشان می‌دهد که اقبال برای مجوز گرفتن در حوزه های موسیقی زیر زمینی زیاد است. من امیدوارم تمام فعالان موسیقی مسیر درست را پیش بگیرند.

گفتنی است؛ صدور مجوز برای خواننده های زیر زمینی درحالی اتفاقی می‌افتد که برخی از این خوانندگان سابقه درخشانی در کارنامه خود ندارند و باید دید که آیا این اتفاق به نفع موسیقی کشور خواهد بود یا نه؟

 

انتهای پیام/

 

به خوانندگان زیر زمینی مجوز داده می‌شود؟!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
وقتی افسار به دست انسان های معتقد نباشد هر کس . ناکسی مجوز میگیرد
آخرین اخبار