شیراز؛

افتتاح تخصصی‌ترین شهرک کامپوزیت خاورمیانه

تخصصی‌ترین شهرک صنعتی تولید محصولات و قطعات کامپوزیتی خاورمیانه در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرک صنعتی کامپوزیت سازه ماندگار که نخستین شهرک صنعتی غیردولتی استان فارس محسوب می‌شود با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در زمینی به وسعت ۴۰ هکتار راه اندازی شده است.

علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم افتتاح این شهرک اظهار کرد: ایجاد شهرک های صنعتی غیردولتی در راستای سیاست های دولت مبنی بر تقویت و حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سرمایه گذاران برای ایجاد این شهرک های صنعتی غیردولتی حمایت می‌کند.

علی یزدانی با بیان اینکه تاکنون پروانه بهره برداری ۵۵ شهرک صنعتی غیردولتی در کشور صادر شده است اضافه کرد: ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های صنعتی انجام می‌شود.

یزدانی ادامه داد: شهرک های صنعتی غیردولتی نیز از مزایای شهرک های دولتی بهره مند می‌شوند، اما امور نحوه واگذاری زمین در آن‌ها بر عهده بخش خصوص است.

وی با اشاره به توانمندی‌های فنی و اجرایی سرمایه گذار این شهرک صنعتی بیان کرد: بخش خصوصی که نسبت به راه اندازی این شهرک صنعتی اقدام کرده دارای سابقه و تجربه بالایی در صنعت کامپوزیت است و از کارآفرینان و صنعتگران برتر ملی محسوب می‌شود.

علیرضا ظهیر امامی مدیر عامل شهرک صنعتی کامپوزیت سازه ماندگار نیز اظهار کرد: این شهرک صنعتی به عنوان تخصصی‌ترین شهرک صنعتی کشور و خاورمیانه در زمینه تولید قطعات و محصولات کامپوزیتی، فعالیت خواهد خود را آغاز خواهد کرد تا محصولات با فناوری‌های روز به روش‌های مختلف نظیر SMC,BMC, تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال شود .

وی بیان کرد: در حال حاضر در فاز اول برای ۲۵۰ نفر در این شهرک صنعتی اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ن

اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در تخصصی‌ترین شهرک کامپوزیت خاورمیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار