موضع محسن رضایی درباره آغاز تحریم‌های جدید +توییت

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نسبت به اعمال تحریم های جدید آمریکا واکنش نشان داد.

توئیت جدید محسن رضایی درباره آغاز سریال جدید تحریم ها علیه ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته آمریکا ۱۸ فرد و نهاد مرتبط با برنامه موشکی ایران را در لیست تحریم‌های جدید قرار داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای، دلیل اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را 'توسعه برنامه موشکی بالستیک' و 'ایجاد تنش در منطقه' اعلام کرد.

در این بیانیه،  ۱۸ فرد و نهاد مذکور به حمایت فنی و لجستیکی از برنامه موشکی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متهم شده‌اند.

طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، دارایی این افراد و نهادها در آمریکا توقیف شده و از ورود آنها به آمریکا و تعامل اشخاص و شرکت‌های آمریکایی با آنها جلوگیری خواهد شد. همچنین افراد و شرکت‌هایی که با آنها داد و ستد کنند نیز در معرض تحریم قرار خواهند گرفت.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نسبت به اعمال تحریم های جدید آمریکا واکنش نشان داد.

محسن رضایی در صفحه توئیتر خود نوشت: "سریال تحریم ها دوباره شروع شد. یک اقدام انقلابی لازم است تا به این نمایش پایان دهد".توئیت جدید محسن رضایی درباره آغاز سریال جدید تحریم ها علیه ایران

انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به اعمال تحریم‌های جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار