شامگاه گذشته؛

برخورد موتورسیکلت با کامیون قربانی گرفت

دهیار روستاهای ماهور برنجی دزفول از مرگ 2 برادر سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در برخورد با کامیون کمپرسی در جاده این روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بندر بوذرجمهری، دهیار روستاهای ماهور برنجی دزفول بیان داشت: این حادثه حوالی ساعت 5 بامداد در جاده روستاهای ماهور برنجی رخ داد.

 

وی تصریح کرد:10 کیلومتر از جاده روستای ماهور برنجی تا گلال با وجود معادن شن و ماسه و تردد شبانه روزی ده ها دستگاه کمپرسی به شدت آسیب دیده و تردد اهالی در این جاده را حادثه خیز کرده است.

 

بوذرجمهری اذعان داشت: این چندمین حادثه رانندگی منجر به مرگ و مصدومیت برای اهالی روستای ماهور برنجی بخش سردشت و سایر روستاهای منطقه می باشد که به دلیل غیر ایمن بودن جاده مذکور و وجود چاله های فراوان رخ می دهد.

 

دهیار روستای ماهور برنجی دزفول اظهار کرد: در آخرین حادثه که بامداد روز چهارشنبه در این جاده رخ داد 2 برار 25 و 32 ساله که یکی از آن ها متاهل می باشد جان باختند.

 

وی گفت: جاده مذکور راه ارتباطی 3 روستای ماهور برنجی سفلی ، ماهور برنجی علیا و روستای میدان و نیز مسیر تردد عشایر منطقه است که نیاز فوری به بهسازی و ایمن سازی دارد.

 

بندر بوذرجمهری بیان کرد: هر چند جاده ماهور برنجی از نظر کارشناسان به عنوان یک جاده روستایی تلقی می شود اما با وجود تردد 80 درصد کامیون های حامل شن و ماسه استان خوزستان باید این جاده به عنوان یکی از جاده های اصلی کشور دیده شود.

 

وی افزود: در سال های قبل نیز حادثه های مشابه زیادی در این جاده رخ داده که موجب مرگ تعدادی از اهالی این روستاها شده است.

 

بوذرجمهری خواستار توجه جدی مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول نسبت به بهسازی و ایمن سازی جاده روستاهای ماهور برنجی برای جلوگیری از بروز چنین حوادث خونبار رانندگی شد.

 

نبود علایم رانندگی کافی و روشنایی در بروز حوادث رانندگی در این جاده موثر می باشد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.