آقاجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نبود منابع پایدار برای طرح تحول سلامت/ لزوم همکاری بیمه ها در پرداخت مطالبات پزشکان

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: طرح تحول سلامت از منابع پایداری برخوردار نبوده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی می شود.

نبود منابع پایدار برای طرح تحول سلامت/ لزوم همکاری بیمه ها در پرداخت مطالبات پزشکانمحمد آقاجانی‌ معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: گسترش مراکز پیوند عضو با هدف انتقال سریع عضو‌های پیوندی از بیمارانی که دچار مرگ مغزی شدند، یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت محسوب می‌شود و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات طرح تحول سلامت نبود منابع پایدار است که به همین همین دلیل با مشکلاتی روبرو هستیم‌ اما وزارت بهداشت از سازمان‌های بیمه‌گر حمایت همه جانبه انجام می‌دهد تا آنها بتوانند به تعهدات خودشان عمل کرده و باری را از دوش بیمارستان‌ها بردارند.

 معاون درمان وزارت بهداشت تأکید کرد: تکریم ارباب‌ رجوع و بیماران در بیمارستا‌ن‌های دولتی یکی از موضوعات مهم در وزارت بهداشت است که خوشبختانه اخلاق پزشکی در جامعه ما رو به بهبود است.

وی گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بر اساس توافق با کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان صورت می گیرد و برای درمان آنها تعرفه بخش دولتی محاسبه می شود تا از نظر هزینه در مضیغه نباشند.

آقا‌جانی یادآور شد: افزایش میزان رضایتمندی‌ مردم از خدمات پزشکی و بیمارستان‌ها یکی از سیاست‌های مهم این وزارتخانه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

گسترش مراکز اهدای عضو از سیاست های وزارت بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار