قدوسی: تلاش می کنیم کریمی به نفت بازگردد/ تا فردا تکلیف تیم مشخص می شود

سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: در تلاش هستیم تا علی کریمی را به تمرینات تیم برگردانیم.

قدوسی: تلاش می کنیم کریمی به نفت بازگردد/ تا فردا تکلیف تیم مشخص می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از وب‌ سایت رسمی باشگاه نفت تهران، حسین قدوسی سخنگوی نفت تهران در مصاحبه با رادیو تهران در مورد آخرین وضعیت نفت تهران و شرایط این تیم در آستانه سوپرجام اظهار کرد: نفت تمرینات خود را از سه هفته پیش آغاز کرد و طبق لیستی که علی کریمی دو سه روز پیش به باشگاه ارائه کرده بود با با بازیکنان قرارداد امضا شد و این قراردادها دیروز در هیئت فوتبال و امروز سازمان لیگ نیز به ثبت رسید. تیم آماده حضور در بازی فردا است و باشگاه امیدوار است که کریمی هم به جمع تیم اضافه شوند و قرارداد خود را امضا کنند.

قدوسی درباره غیبت علی کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سوپرجام گفت: کریمی حاضر به امضای قرارداد نیست و تلاش باشگاه این است که رضایت او را جلب کنند و باید دید که طی 24 ساعت آتی چه اتفاقی می‌افتد. چیزی که بنده می‌توانم به صراحت و با تاکید بگویم آن است که تمام هدف باشگاه رفع دغدغه‌های کریمی است و باشگاه با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نشده است.البته برخی دوستان رسانه ای نام برخی گزینه‌ها را معرفی کرده‌اند که این اسامی گمانه‌زنی بوده و بنده صراحتا عرض می‌کنم که با هیچ گزینه‌ مربی‌گری مذاکره‌ای انجام نشده و تمام تلاش باشگاه این است که کریمی را راضی به ادامه فعالیت در نفت کند.

سخنگوی نفت در رابطه با آخرین وضعیت این تیم گفت: به هرحال نفت دیرتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرد ولی با برنامه‌هایی که کریمی و دستیارانش  امامی‌فر، خانبان، نوشادی و حسنوی و سیدی عزیزان در نظر گرفته بودند برنامه‌های آماده‌سازی تیم پیش رفت و بازیکنان تمرینات بدنسازی خوبی زیر نظر نوشادی داشتند. تیم نفت بازیکنان زیادی نسبت به فصل گذشته از دست داده است، یکسری از بازیکنان هم با باشگاه قرارداد داشته‌اند، علیرضا عزتی و میلاد فراهانی از جمع بازیکنان آزاد تیم فصل قبل با نظر علی کریمی تمدید کردند که البته فراهانی یکسری شرایط را قبول ندارد. همچنین بازیکنانی از لیگ برتر و لیگ یک به تیم با نظر  کریمی به تیم اضافه شدند و همچنین 7 بازیکن تستی نیز با تایید سرمربی تیم با نفت قرارداد بستند.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در پایان در رابطه با عدم حضور احتمالی کریمی در سوپرجام و راهکارهای باشگاه نفت در این باره گفت: به هر حال  امامی‌فر و سایر دستیاران کریمی نیز به مانند خود او حاضر به امضای قرارداد نشده‌اند و اعلام کرده‌اند در صورتی که  کریمی به کار خود در نفت ادامه ندهد آنها نیز کنار خواهند کشید. باشگاه نفت نیز همچنان به دنبال حل مشکلات و متقاعد کردن علی کریمی است و صادقانه عرض می‌کنم که باشگاه به دنبال هیچ گزینه‌ای نیست و البته باید دید تا فردا چه اتفاقاتی می‌افتد. ان‌شاالله که اتفاقات خوبی رخ دهد و این مشکلات هم حل و فصل شود.

 

انتهای پیام/

قدوسی: با هیچ گزینه ای برای جایگزینی کریمی مذاکره نکردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار