اصفهان؛

در اصفهان هیچ خانواده بالای 10 سکنه بدون برق وجود ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در اصفهان هیچ خانواده بالای 10 سکنه بدون برق وجود ندارد و حتی برخی از روستاهای 5 نفره ما هم از نعمت برق بهره‌مند هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا پیرپیران ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: با یک نگاه گذرا به صنعت برق جهان، به 3 سرفصل اساسی می‌رسیم که ابتدای آن برق برای همه است.

وی افزود: این مطلب جامعه جهانی برق در کشور ما رخ داده است، در اصفهان هیچ خانواده بالای 10 سکنه بدون برق وجود ندارد و حتی برخی از روستاهای 5 نفره ما هم از نعمت برق بهره‌مند هستند و 98 درصد استفاده از صنعت برق یک افتخار بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: دومین قدم انتظار جامعه جهانی برق با کیفیت برای زندگی دیجیتال امروز است؛ در این راستا تلاش کرده‌ایم و یک هدف اصلی ما بوده است و مباحثی از جمله کنترل از داخل اتاق کنترل و استفاده از گروه‌های خط گرم و... برای بررسی شبکه توزیع برق بهره جسته‌ایم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که برق با کیفیت توزیع کنیم و در این راه شاهد حوادث ناگواری هم بوده‌ایم اما ارائه برق با کیفیت بسیار برای ما مهم بوده است؛ نگاه‌مان این است که خدماتمان را به بهترین وجه و ساده‌ترین شکل برق را توزیع کنیم.

پیرپیران عنوان داشت: امروز ساختاری فراهم شده است که با یک تماس تلفنی می‌توانند درخواست خدمت کنند و دیگر نیازی به حضور فیزیکی نیست.

وی اذعان کرد: سومین مطلبی که جامعه جهانی برا آن تأکید دارد کاهس اثرات تولید برق بر گرم شدن زمین و تولید برق با کربن کمتر است و در همین راستا نیز باید به نکاتی توجه کنیم از جمله استفاده از انرژی‌های نو است و در همین راستا تولید برق از انرژی خورشیدی اصل مهمی است و نعمتی است که خدواند در اختیار ما قرار داده است و در این حوزه اقدامات خوبی هم صورت گرفته است و سرمایه‌گذاران خوبی نیز به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و نخستین نیروگاه خورشیدی در شرق اصفهان به بهره‌برداری رسید و درخواست‌های زیادی هم در این موضوع داریم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: شدت تابش خورشید در ایران دو برابر کشور آلمان است و از همین موضوع می‌تواند استناد کرد که باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

برق‌رسانی به روستاهای کم‌جمعیت اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.