تبریز؛

فروش قریب به یک میلیارد تومان صنایع دستی در نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از فروش قریب به یک میلیارد تومان صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز خبر داد.

فروش قریب به یک میلیارد تومان صنایع دستی در نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرشاد به آفرین با اشاره به نمایشگاه ملی صنایع دستی استان که از 20 تا 24 تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار شد، افزود: این نمایشگاه با فروش 909 میلیون، 152 هزار و 500 تومان، رکورد چشمگیری از خود بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: از این میزان 594 میلیون، 512 هزار و500 تومان جمع کل فروش نمایشگاه و 314 میلیون ، 640 هزار تومان در قالب سفارش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برنامه ریزی هایی در مسیر رشد فروش صنایع دستی در نمایشگاه صورت گرفت و آمار فروش جمع بندی شده، نشان از فروش نزدیک به یک میلیارد تومانی، تولیدات صنایع دستی استان و دیگر استان های کشور دارد که موجبات رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه را فراهم نموده است.

به آفرین ضمن اظهار خرسندی از استقبال پرشور مردم گفت: طی روزهای نمایشگاه، شمار بسیاری از مردم استان و نیز گردشگران داخلی و خارجی از غرفه ها بازدید نودند که بسیار دلگرم کننده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران و رقابت بین آنها می‌شود، افزود: شرکت در نمایشگاه باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود بپردازند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه 15 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، گفت: این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان همراه شد.

به آفرین تاکید کرد: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز میزبان هنرمندان چیره دست 29 استان کشور پهناورمان بود و در این نمایشگاه پنج غرفه برتر در بخش های غرفه آرایی، فروش، محتوا، حجم فروش و غرفه ویژه انتخاب شد.

انتهای پیام/خ

نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار