سردارکوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

عربستان توان حمله نظامی به قطر را ندارد

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: عربستان بازیچه دست آمریکا است و توان حمله نظامی به قطر را ندارد.

عربستان توان حمله نظامی به قطر را نداردسردار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون یاوه‌گویی مقامات آمریکایی علیه ایران، اظهار داشت: تهدیدات آمریکایی‌ها در حد حرف بوده و پیش از این هم این یاوه سرایی ها مطرح شده است.

وی ادامه داد: ما به تعهداتمان در برجام پایبند بوده و خودشان هم به این مسئله اذعان دارند. مسئولان ما باید با صلابت در محافل قانونی و بین‌المللی مطالباتشان را پیگیری کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به تنش ایجاد شده بین عربستان و قطر، گفت: عربستان بازیچه دست آمریکا و صهیونیست‌ها است و توان حمله به قطر را نخواهد داشت. اگر در آل‌سعود قدرتی وجود داشت، می‌توانستند مشکلات‌شان را در یمن حل می‌کردند. عربستان از درون تهی بوده و توان این را ندارد که بخواهد جنگی علیه قطر انجام دهد.

سردارکوثری با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها در کرانه باختری علیه فلسطینیان، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی زمانی که نمی‌تواند حریف حزب‌الله و مردم غزه شود این گونه اقدامات را انجام داده و قطعا این مورد هم شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

آل‌سعود عروسک خیمه‌شب‌بازی آمریکا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار