آتش سوزی در کارخانه رب دشت بهار آشخانه+تصاویر

کارخانه رب بهار در شهر آشخانه دچار حریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان مانه و سملقان با تایید خبر آتش سوزی کارخانه رب دشت بهار آشخانه گفت: با توجه به ورود به موقع  ماموران آتش نشانی از مناطق و شهرهای مجاور این آتش به سرعت خاموش شده و حادثه ی جانی برای کسی رخ نداده است.

عوض زاده افزود: براثر وقوع این آتش سوزی برخی از تاسیسات این کارخانه از بین رفته که هنوز میزان دقیق خسارت اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: با توجه به اینکه هم اکنون فصل برداشت گوجه فرنگی است باید همه مسئولان در این شهرستان تلاش کنیم تا این کارخانه بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

مهار آتش سوزی در کارخانه رب دشت بهار

مدیر عامل کارخانه رب گوجه فرنگی دشت بهار با بیان اینکه این آتش سوزی در سردخانه این واحد تولیدی رخ داده است، گفت: علت حادثه، اتصالات برق در این بخش بوده است.
محمدرضا الهامی اظهار کرد: وقوع این حادثه حدود پنج میلیارد ریال خسارت تحمیل کرده است.
مهدی وطنی مسئول سازمان آتش نشانی آشخانه اظهار کرد:حادثه آتش سوزی در کارخانه دشت بهار 9 و 40 دقیقه امروز گزارش شد و نیروهای آتش نشان ما دقایقی پس از حادثه در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه کارخانه مزبور که دچار آتش سوزی شده بود، هیچ گونه امکانات و تجهیزات برای اطفای حریق نداشته و حتی کپسول آتش نشانی و سامانه اطفای حریق در این واحدتولیدی وجود ندارد.

 

 

آتش سوزی در کارخانه رب دشت بهار آشخانه

آتش سوزی در کارخانه رب دشت بهار آشخانه

انتهای پیام/آ

خسارت پنج میلیارد ریالی آتش سوزی به کارخانه رب دشت بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهانی
۱۶:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
تنها کارخانه شهرستان آشخانه که مردم کشاورز منطقه ازآن بهره می برد به دلیل نبود سازمان آتش نشانی صحیح درآتش سوخت!!