ترفند کثیف یک شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای آگاه‌سازی کاربران

یک شرکت ارائه‌دهنده اینترنت در انگلیس برای اینکه کاربران و استفاده‌کنندگان از اینترنت رایگان در مراکز عمومی را از عواقب برخی توافق‌ها آگاه کند ترفند جالبی به کار برد.

ترفندی کثیف یک شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای آگاه‌سازی کاربرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیشتر افراد زمان استفاده از اینترنت رایگان عمومی، توجه چندانی به شرایط و ضوابط استفاده از آن ندارند و ممکن است مواردی را در ازای استفاده ار اینترنت رایگان قبول کنند بدون اینکه از عواقب آن مطلع باشند. برای همین یک شرکت انگلیسی ارائه دهنده اینترنت تصمیم گرفت نشان دهد که چطور بی توجهی به شرایط و ضوابط استفاده از اینترنت رایگان می‌تواند دردسرساز باشد.

شرکت "پرپل نت‌ورک" از حدود 22 هزار کاربر برای استفاده از خدمات اینترنتی ثبت نام کرد. اما شرط این شرکت برای استفاده از اینترنت رایگان این بود که هر کاربر  باید به مدت 2 هفته خود را وقف انجام خدمات اجتماعی کند؛ خدماتی همچون "جمع آوری فضولات حیوانات از پارکهای محلی، تربیت سگها و گربه های ولگرد خیابانی، باز کردن انسداد فاضلاب‌ها با دست ، تمیز کردن توالت‌های سیار در رویدادها و جشن‌های محلی، رنگ آمیزی پوسته‌های حلزون‌ها برای قابل رویت شدن، کندن آدامس‌های کف خیابان" و ....

گرچه در نهایت مشخص شد که این ترفند، شوخی‌ای بیش نبوده و هدف این شرکت تنها آگاه‌سازی کاربران بوده اما  کاربران به این موضوع اذعان کردند که کاملا در جریان شرایط مورد نظر شرکت ارائه‌دهنده اینترنت نبوده‌ و با دقت آن را مطالعه نکرده‌اند و طبیعتا هیچیک از آنها زیر بار پذیرش و انجام آن نرفت.

 این شرکت برای کاربرانی که پس از استفاده از اینترنت رایگان حاضر به انجام این خدمات بودند جایزه‌ای نیز در نظر گرفت اما از بین 22 هزار کاربری که ثبت نام کرده بودند تنها یک نفر حاضر به انجام این کار شد. شرکت "پرپل نت‌ورک" می‌گوید  هدف از این شوخی این بوده که نشان دهد افراد تا چه اندازه نسبت به آنچه که به صورت آنلاین امضا و توافق می‌کنند بی توجه و نا آگاهند و اینکه  این شرکت نسبت به خدمات شهری تا چه حد اهمیت قائل است.

 انتهای پیام/

ترفند جالب یک شرکت برای شرایط استفاده از اینترنت رایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار