کارگردان «آینه شیطان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم ترسناک «آینه شیطان» به زودی تدوینگر خود را خواهد شناخت

تدوین فیلم سینمایی و ترسناک «آینه شیطان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاده وارد مرحله تازه‌ای شد.

فرید ولی‌زاده کارگردان درباره شروع تدوین فیلم ترسناک «آینه شیطان» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مونتاژ آثاری با ژانر ترس، کار هر کسی نیست و حساسیت بالایی را می‌طلبد، متاسفانه در ایران به دلیل ساخته نشدن این ژانر مهجور، به ندرت تدوینگر حرفه‌ای در این زمینه پیدا می‌شود.

 

فیلم ترسناک «آینه شیطان» به زودی تدوینگر خود را خواهد شناخت

 

وی ادامه داد: با این تفاسیر در حال رایزنی برای تدوین این فیلم با چند تدوینگر خارجی و یک تدوینگر داخلی هستیم که به زودی قرارداد آن منعقد خواهد شد، تا این فیلم شرایط لازم را برای اکران در گروه هنر و تجربه به دست آورد.

وی اضافه کرد: خلاقیت، دقت و شناخت و استفاده از نماهای درست و به جا در تدوین این گونه ژانر نیازمند وقت بسیار و هوش بالاست که با توجه به آن تدوینگر انتخاب می‌شود. متأسفانه ریتم و استفاده از نماهای تدوین در برخی از فیلم‌ها تکراری است که بعضا می‌توان نام تدوینگر را هم تشخیص داد.

 

 

این کارگردان ادامه داد: نگارش فیلمنامه «آینه شیطان» را به طور مشترک، کیانوش اسلامی و فرید ولی‌زاده بر عهده دارند و قصه آن راجع به زوج‌های جوانی است که با وسوسه شیطان در آینه اعمال گرفتار می‌شوند.

در این فیلم، سحر واثقی، مرتضی ضرابی، غزاله نظر، زهرا سادات رضوی، محسن صادقی‌نسب، گل‌ناز عباسی، علیرضا شکیبا، علی یعقوبی و فرید ولی‌زاده ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. لازم به ذکر است «آینه شیطان» چهارمین فیلم بلند این بازیگر در مقام کارگردانی و نویسندگی است.


انتهای پیام/

ژانر وحشت در ایران مهجور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
عاشق فیلمای ترسناکم