تبریز؛

ضرورت تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه کنارگذر غربی تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل محدودیت فصل کاری در استان، بهتر است تمام اعتبارات و اقدامات اجرایی پروژه کنارگذر غربی تبریز هرچه سریع‌تر تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای استان با توجه به فرا رسیدن تبریز 2018، گفت: با توجه به‌ اینکه ورودی غربی شهر تبریز از نقاط حادثه‌خیز استان آذربایجان‌شرقی بوده و از طرفی شهر تبریز سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در نظر گرفته شده است؛ از این رو باید رسیدگی به این ورودی و تأمین اعتبارات لازم در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای استانداردسازی و ایمنی پروژه کنارگذر غربی تبریز و آنتن اتصالی توسط پیمانکار زیر نظر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در دست اجرا است، افزود: از ریاست سازمان برنامه بودجه کشور درخواست کرده‌ایم تا در اسرع وقت نسبت به ابلاغ تخصیص ۵۰ درصد اعتبار طرح در سال‌جاری در مرحله اول و تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای و یا از محل منابع دیگر در نیمه اول سال اقدام کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل محدودیت فصل کاری در استان، بهتر است تمام اعتبارات و اقدامات اجرایی پروژه کنارگذر غربی تبریز هرچه سریع‌تر تخصیص یابد.

وی گفت: نامه‌ای در رابطه با رسیدگی به وضعیت اعتبارات پروژه کنارگذر غربی با امضای تعدادی از نمایندگان تبریز به رئیس سازمان برنامه و بودجه داده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
امیدوارم این طرح اجرا بشه
آخرین اخبار