فرمانده مرزباني سیستان و بلوچستان در تشریح عملکرد ۴ ماهه مرزبانان این استان، از کشف بیش از ۲۳ تن انواع مواد مخدر، هلاکت و دستگیری ۵۹ سوداگر مرگ طی این مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار سعيد كميلي فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان : مرزبانان اين فرماندهی در راستاي حراست از مرزهای جنوب شرق كشور موفق شدند در چهار ماهه نخست سال جاری مقادير قابل توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق را كشف و قاچاقچيان را در دستيابی به اهداف شوم شان ناكام کنند.


وی افزود: در این عملیات ها، مرزبانان درمجموع ۲۳ تن و ۴۲۹ كيلو و ۴۶۰ گرم انواع مواد مخدر شامل؛ هروئين، مرفين، كراك، ترياك، حشيش و مقادير قابل توجهی سلاح و مهمات كشف کردند و 52 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۷ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنين مرزبانان طی این مدت، موفق به توقيف ۲۷۱ دستگاه خودرو و شناور حامل کالای قاچاق شدند و از خروج ۵۴۸ هزار و ۱۳۶ ليتر فرآورده‌های سوختی از كشور جلوگیری کردند.

سردار کمیلی به دستگيری اتباع بيگانه غيرمجاز طی این مدت نيز اشاره كرد و افزود: با اقدامات مؤثر مرزداران، در ۴ ماهه نخست سال جاری، تعداد ۱۰۷ دستگاه وسيله نقليه حمل اتباع غیرمجاز توقيف، ۶۵ نفر قاچاقچی انسان به همراه ۹ هزار و ۴۴ نفر متجاوز مرزی دستگير و ۱۵۵ و ۸۱۷ نفر از اتباع بيگانه غيرمجاز نيز از كشور طرد شده‌اند.

وی گفت: مرزبانان منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق كشور می پردازند و اجازه كوچكترين تحركی را به سوداگران مرگ و سودجویان نخواهند داد.

انتهای پیام/پ

دستگیری اعضای باند مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.