یزد؛

خبرهای ورزشی امروز شنبه31 تیر در رشته های مختلف

خبرهای ورزشی امروز شنبه31 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  خبرهای ورزشی امروز شنبه31 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 ١-فوتبال ساحلی؛
جدال اميدهای فوتبال ساحلی استان با حريفان

مسابقات فوتبال ساحلی اميدهای كشور امروز در روز دوم خود پيگيری می شود.

 مسابقات فوتبال ساحلی اميدهای كشور امروز در روز دوم خود پيگيری می شود كه در گروه يك تيم ايفاسرام اردكان كه روز گذشته تيم كرمانشاه را ١٠-١شكست داده بود امشب به مصاف چالوس می رود.
در گروه دو تيم بازنده ي شب نخست يعني پيام كوير اردكان با شهرداري بندرعباس پيكار ميكند و اما در گروه سه مسابقات تيم مقاومت گلساپوش مدافع عنوان قهرماني اولين بازي خود را در اين رقابتها مقابل دريانوردان انجام خواهد داد.
اين مسابقات در پنج گروه و به صورت متمركز در چهار شهر تبريز،فسا،بوشهر و بندر گز برگزار ميشود.

 ٢-دو و ميدانی؛
درخشش دونده استان در مسابقات دوومیدانی مدارس کشور

پرنده پرش طول استان یزد در مسابقات دوومیدانی مدارس متوسطه دوم کشور خوش درخشید.

مسابقات دوومیدانی مدارس متوسطه دوم کشور روز گذشته در سنندج اغاز شد و تیم دوومیدانی آموزش وپرورش استان یزد به یک مدال نقره دیگر دست یافت.
سید رضا هاشمی پرنده پرش طول و ازشهرستان مهریز توانست با پرشی به طول 6 متر و61 سانتی متر به مدال نقره دست یابد ومقام نائب قهرمانی این ماده را تصاحب نماید.

٣-تنيس؛
قهرمانی تنيسور قمی در يزد

مسابقات تنیس قهرمانی منطقه پنج کشور با معرفی برترین ها در یزد پایان یافت.

در این مسابقات 31 ورزشکار از استان های یزد، قم، خراسان جنوبی ، اصفهان و تهران به مدت پنج روز زیر نظر ناظر و داوران فدراسیون با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات به ترتیب مهدی آدابی و محمد سینا یوسف زاده از استان قم اول و دوم شدند و امیر سردار سیرجانی از یزد و علی میرزایی از اصفهان بصورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات لوح قهرمانی و به ترتیب مبلغ چهار میلیون و 500 هزار ریال ، دو میلیون و 500 هزار یال و یک میلیون و 500 هزار ریال تقدیم شد.

٤-هندبال؛
پيشتازی پيشگامان در حضور بافقی ها

مسابقات هندبال نوجوانان استان یزد با قهرمانی تیم پیشگامان کویر به پایان رسید و همراه تیم سنگ آهن بافق جواز حضور در رقابت های کشوری را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور 6 تیم به مدت پنج روز بصورت دوره ای در سالن شهدای معلم یزد برگزار شد و در پایان تیم های پیشگامان کویر به مقام قهرمانی رسید و سنگ آهن بافق و شهدای معلم نیز مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

تیم های هندبال نوجوانان پیشگامان کویر یزد و سنگ آهن بافق به عنوان دو نماینده استان جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور در منطقه 6 که از 25 مردادماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود را کسب کردند.

به تیم های اول تا سوم مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان استان ، لوح ، کاپ و مدال تقدیم شد .
در این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خاتم ، قنات زارچ ، شهید میرجلیلی ، سنگ آهن بافق ، شهدای معلم و پیشگامان کویر حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

خبررشته های مختلف ورزشی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار