54 کشته و زخمی در تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته آمریکا

در تیراندازی‌های گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در آمریکا دست کم پانزده نفر کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا اعلام کرد: در چهل و هشت مورد تیراندازی در آمریکا که  در بیست و چهار ساعت گذشته گزارش شده دست کم پانزده نفر کشته و سی و نه نفر زخمی شدند.
 
در یکی از موارد گزارش شده در ایالت تگزاس در شهر واکو در پی درگیری خانوادگی بین یک زن و شوهر هر دو نفر کشته شدند. 
 
پلیس می گوید در این حادثه ابتدا مرد همسرش را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است. در حادثه دیگری در ایالت اوهایو، در پی تیراندازی از داخل یک خودرو به خودروی دیگر دو نفر از جمله یک کودک شش ساله زخمی شدند. 
 
در حادثه تیراندازی دیگری در ایالت نیومکزیکو در پی تیراندازی به یک رستوران یک نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند که حال هر دوی آنها وخیم است. 
 
در یک مورد تیراندازی در ایالت کلرادو، پلیس هاوارد بلک گفت مردی پس از تیراندازی به فردی دیگر، خودکشی کرد. پلیس هیچ توضیحی درباره علت این حادثه نداده است. 
 
در پی یک مورد درگیری در پارکینگی در اسپنیش فورک در ایالت یوتا، یک نفر کشته و یک تن دیگر زخمی شد. در این حادثه دو نوجوان دبیرستانی پس از درگیری لفظی برای ادامه کشمکش به داخل پارکینگ رفته بودند. 
 
پلیس لیک سیتی در فلوریدا نیز از زخمی شدن دو نفر در حادثه سرقت مسلحانه در این شهر خبر داد. پلیس لیک سیتی می گوید دو نفر از کارمندان یک کافی نت در پی این سرقت مسلحانه زخمی شدند. سارقان پس از سرقت پول داخل مغازه فرار کردند. این دومین حمله به این مغازه در روزهای اخیر است. 
 
در یکی از تیراندازی های ایالت نیویورک در شهر برونکس نیز سه نفر زخمی شدند. 
 
در یک مورد تیراندازی در کارولینای جنوبی در منطقه گرینویل نیز دو نفر کشته شدند. تحقیقات درباره این قتل ادامه دارد. سه مورد تیراندازی در ایالت مریلند در شبانه روز گذشته گزارش شده است که در نتیجه آنها سه نفر زخمی شدند. در هشت مورد تیراندازی گزارش شده در ایالت ایلینوی در بیست و چهار ساعت گذشته نیز هشت نفر زخمی شدند. در یکی از تیراندازی های گزارش شده در این ایالت، در پی تیراندازی در آزادراهی در واشنگتن سه نفر زخمی شدند. سه مورد تیراندازی در ایالت میسی سی پی نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشته است.
 
پنج مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
 
34648 مورد تیراندازی از ابتدای سال 2017 تاکنون در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است که این تعداد تیراندازی 8596 کشته و 17153 نفر زخمی برجا گذاشته است. 402 مورد از قربانیان (کشته یا زخمی) این خشونت های تسلیحاتی کودکان زیر یازده سال و 1809 نفر نوجوان هستند.  
 
انتهای پیام/
 

گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های آمریکا از تیراندازی‌های 24 گذشته این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار