مروارید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قرارگاه خاتم‌الانبیاء اعتبار پروژه چهاربانده شدن مسیر ایلام به مهران را تامین می‌کند

استاندار ایلام گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تامین اعتبارات پروژه چهاربانده شدن مسیر ایلام به مهران را تکمیل می‌کند.

قرارگاه خاتم‌الانبیا پروژه چهاربانده شدن ایلام به مهران را تامین می‌کند/ارائه وزیرا از سوی زوار امری ضروریستمحمدرضا مروارید استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تخصیص اعتبار به پروژه چهار بانده شدن مسیر ایلام به مهران، اظهار داشت: بودجه این پروژه 180میلیارد تومان برآورد شده که تاکنون 80 میلیارد تومان تخصیص یافته و 100 میلیارد تومان دیگر برای به پایان رساندن آن نیازمندیم.

وی افزود: پیمانکار این پروژه قرارگاه خاتم الانبیاء بوده و قرار است با تامین اعتبارات لازم، این پروژه را تکمیل و مابقی اعتبار را از دولت دریافت کند.

مروارید با بیان اینکه امیدواریم تا اربعین سال 97 این پروژه به اتمام برسد، یادآور شد: اخیرا جلسه ستاد اربعین در استان برگزار شده و با بررسی مشکلات سال‌های قبل در تلاشیم آنها را مرتفع کنیم.

صدور ویزای الکترونیک هنوز قطعی نشده است

وی بیان داشت: امسال 96 گیت برای برگزاری مراسم اربعین در نظر گرفته شده و 200 هزار زائر می‌توانند از این مسیرها تردد کنند همچنین در تلاشیم تا میزان خدمات رفاهی زائران را افزایش و ارتقا دهیم.

مروارید تصریح کرد: متاسفانه کسانی که روادید و مجوز خروج از کشور نداشتند در سالهای گذشته مشکل ایجاد کردند حتی برخی از افراد سعی داشتند بدون گذرنامه از مرز خارج شوند، البته دولت عراق با صدور روادید این مشکل را رفع کرد به هر حال امیدوارم زائران با ارائه مدارک لازم در این مراسم شرکت کنند.

استاندار ایلام با تاکید براینکه در اربعین امسال ارائه ویزا از سوی زوار امری ضروری است، اضافه کرد: صدور ویزای الکترونیک هنوز قطعی نشده چراکه مشکلات زیرساختی در این زمینه برای ما و عراق وجود دارد و امکان صدور ویزای الکترونیک را با مشکل مواجه کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار