کرمان؛

كشف محموله سنگين مواد مخدر در جنوب استان كرمان

فرمانده انتظامی استان گفت: سبزپوشان عرصه نظم و امنيت درجنوب استان با همكاری سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به كشف بيش از يك تن و 530 كيلوگرم مواد مخدرشدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سردار رضا بنی اسدی فر‌در تشريح اين عمليات گفت : در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ، پليس شهرستان رودبارجنوب با همكاری اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی، از فعاليت يك باند مسلح بين المللی تهيه و توزيع مواد مخدر که قصد انتقال مقادير قابل توجهی مواد مخدر را به وسيله دو دستگاه وانت نيسان از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.
وی افزود : بلافاصله ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار با همكاری ديگر يگانهای انتظامی و واحدهای عملياتی اداره اطلاعات شهرستان ، با تحت كنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی خودروهای مذكور را شناسايی كردند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرنشينان خودرو به محض مشاهده پليس به دستور ايست آنان توجه نکرده و با گشودن آتش به روی مأموران قصد فرار داشتند كه با عكس العمل به موقع نيروها و آتش پرحجم و اشرافيت اطلاعاتی بر منطقه در نهايت خودروها متوقف اما سرنشينان با استفاده از جنگلی بودن منطقه و تاريكی هوا با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد از صحنه متواری شدند.
وي بيان داشت: در بازرسی از خودروها يك تن و 530 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك، يك قبضه اسلحه سيمينف و يك قبضه اسلحه ژ3 به همراه مهمات مربوطه كشف و دو دستگاه خودرو نيز توقيف شد كه يكي ازخودروها، سابقه سرقت از شهرستان شيراز را دارد.
انتهای پیام/ی

كشف محموله سنگين مواد مخدر در جنوب استان كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.