والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 – اندونزی

نفر: میزبانی اندونزی از مسابقات ایده‌آل نیست/ در انتظار بهبودی شرایط هستیم

سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از وضعیت نامطلوب میزبانی اندونزی از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نفر درباره وضعیت تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که به نمایندگی از ایران در مسابقات مردان آسیا حاضر شده است، اظهار داشت: بازیکنان در شرایط نسبتا خوبی قرار دارند و آماده برگزاری نخستین مسابقه خود هستند.


وی درباره شرایط میزبانی کشور اندونزی از این مسابقات گفت: متاسفانه به دلایلی شهر جاکارتا شرایط میزبانی از این مسابقات را نداشت و بر اساس تصمیمات کنفدراسیون والیبال آسیا این مسابقات در شهر سورابایا برگزار شد که این شهر شرایط خیلی ایده‌آلی برای میزبانی از این مسابقات نداشت.


وی افزود: برخی نواقص و کمبودهایی وجود دارد. البته با ورود رییس کمیته مسابقات به این شهر برخی از کمبودها رفع شد. برای مثال یکی از سالن‌های برگزاری تمرین تیم‌ها که اصلا شرایط خوبی برای تمرین بازیکنان نداشت و دو تیم ایران و چین بازی دوستانه خود را در آن سالن برگزار کردند، کاملا از بین سالن‌های تمرین کنار گذاشته شد و یک سالن دیگر جایگزین شد.


نفر خاطر نشان کرد: قول‌هایی داده شده که رفته رفته شرایط اسکان و تغذیه تیم‌ها بهبود پیدا کند و امیدوارم که همین‌گونه هم بشود.
سرپرست تیم ملی والیبال امید درخصوص سالن اصلی برگزاری مسابقات، اظهار داشت: مسابقات بر اساس برنامه قبلی در دو سالن برگزار می‌شود. خوشبختانه سالنی که تیم ما در آن مسابقه خواهد داد سالن خوبی است و از لحاظ شرایط کف‌پوش بهتر از سالنی است که خود تیم اندونزی در آن مسابقه خواهد داد.


وی ادامه داد: با این حال نمی‌توان گفت که سالن‌های برگزاری مسابقات از شرایط ایده‌آل و استانداردی برخوردار است. امیدوارم تا پایان مسابقات بازیکنان هیچ کدام از تیم ها به مشکل خاصی برخورد نکنند.


انتهای پیام/


اظهارات سرپرست تیم ملی امید درباره شرایط مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار