ساری؛

نجات یک هزار و ۹۱۷ غریق از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران

ماموران هلال احمر مازندران هزار و ۹۱۷ غریق را از امواج مرگبار دریای مازندران نجات دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام  استقرار بیش از ٨۷۶ نجاتگر و ناجی غریق در 375 نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیمهای امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد 96 تا دیروز اول مردادماه موفق شدند هزار و 917 غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

 

وی افزود: در همین مدت ۳هزار و ۲۱۹ نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در طرح ساحلی تاکنون با 2هزار و۵۳۳ عملیات شامل هزار و ۹۳۷ عملیات غریق و نجات یافته از آب و ۵۹۶ عملیات خدمات حضوری به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 

 اکبری افزود: جمعیت هلال احمر مازندران دیروز اول مردادماه برای افزایش سرعت امدادرسانی در طرح ساحلی ٢۶۳ نیرو امدادی،  ۹۰۷ نجات غریق، ۳۳ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه خودروی امدادی، ۶۵ دستگاه موتور سیکلت، ۱۵ فروند قایق نجات، ۲ دستگاه خودرو آرگو و ۲۰ فروند جت اسکی بکارگیری کرده است.

 

وی گفت: ۳۷۵ منطقه حادثه خیز شنا ممنوع در ۲۵۲ هزار متر ساحل مازندران شناسایی شد.

 

وی به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/آ

نجات غریق در دریای مازندران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.