زنجان؛

برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال ومحیط زیست در زنجان

رئیس روابط عمومی اداره کل محیط زیست زنجان از برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال و محیط زیست در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛باقری رئیس روابط عمومی اداره کل محیط زیست زنجان گفت: این همایش باحضور ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مسولین استانی برگزار شد.
باقری افزود :استان زنجان در ارائه نمادهای ترویجی محیط زیستی از استانهای پیشروی کشور است و در حوزه ورزش نیز متولیان و ورزشکاران استان به نقش آفرینی در حفظ محیط زیست بسیار مشتاقند لذا همایش فوتبال و محیط زیست، نقطه عطفی در تعامل فعالان ورزشی و زیست محیطی خواهد بود.
رئیس روابط عمومی محیط زیست استان گفت: در این همایش، لاک پشت ماندنی از زنجان و تمساح گاندو از اصفهان به عنوان تجربه موفق در ترویج محیط زیست از طریق نماد سازی معرفی شدند.
وی اضافه کرد : در این مراسم پیراهن باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان با امضای بازیکنان این تیم لیگ‌برتری و قلعه‌نویی سرمربی ‌تیم، به فرماندار زنجان اهدا شد و تندیس ولوگو ویژه باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، مدیر کل منابع طبیعی استان و سمن سرو رویان اشراق زنجان اهدا شد.
باقری در پایان گفت: ویژه برنامه "آب را دریاب" با هدف جلب مشارکت عموم مردم در حفاظت از محیط زیست بویژه صرفه جویی در مصرف آب و در راستای "پویش نه به واتر سالوت" امروز از ساعت 19 در کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد.
گفتنی است :در این برنامه جشن فرش سبز با حضور نمایندگان باشگاه ذوب آهن اصفهان همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهدشد و از هم استانی ها جهت حضور در این برنامه زیست محیطی دعوت به عمل می آید.

 

انتهای پیام/ن

برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال ومحیط زیست در زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.