ساری؛

مدیریت یکپارچه سواحل مازندران با آزاد سازی حریم دریا

۴۸ درصد از حریم سواحل مازندران با اجرای طرح مدیریت یکپارچه آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان٬ آغاز طرح مدیریت یکپارچه سواحل را با رعایت حقوق دستگاه های مسئول و همراهی و پیگیری جدی هریک از آن ها٬ گامی ارزشمند برشمرد و گفت: در تلاش برای تدوین سند بالادستی آمایش گردشگری برای استان هستیم که پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان برای دستگاه های اجرایی لازم الاجرا خواهد بود.

وی  بر آزاد سازی سواحل بعنوان یک ماموریت مهم استان در این راستا تاکید کرد و افزود: تاکنون ۴۸ درصد از حریم سواحل آزاد شده و در جهت مدیریت یکپارچه سواحل٬ مشاوری در حال شناسایی استعداد های مناطق مختلف است.

 

ربیع فلاح با اشاره به اینکه مازندران با ۴۸۰ کیلومتر ساحل٬ ۱۵ شهر ساحلی و حضور ده ها میلیون نفر گردشگر در استان٬ ظرفیت ویژه ای برای اجرای طرح های گردشگری دریایی دارد٬ گفت : مطالعات شناسایی و جانمایی مکان ها و مسیرهای مناسب گردشگری دریایی در سواحل استان تهیه شود.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای طرح های گردشگری ساحلی برجسته در استان از ضروریات است٬ افزود: باید از ظرفیت دریا در راستای تقویت اقتصاد مازندران بهره گیری بهینه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/آ

آزاد حریم سواحل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.