تبریز؛

کاهش 25 درصدی آمار تلفات تصادفات شهری در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: در 4 ماه گذشته 28 نفر در اثر حوادث رانندگی داخل شهرهای استان جان خود را از دست داده اند.

کاهش 25 درصدی آمار تلفات تصادفات شهری در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ میکائیلی در نشست شورای ترافیک تبریز افزود : این میزان فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش داشته است.
وی گفت : متاسفانه 44 درصد حوادث رانندگی استان به علت بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی است و تلاش می شود با استفاده از تجهیزات مکانیزه کنترلی و اعمال الکترونیکی قانون این میزان کاهش یابد.
به گفته رییس پلیس راهور استان با وجود کمبود امکانات و تجهیزات کنترل ترافیک در استان فرهنگ بالای ترافیکی در آذربایجان شرقی موجب کاهش چشمگیر حوادث و میزان خسارت فوتی و جرح شده است و امیدواریم با کمک دولت و شهرداری ، شهر تبریز به امکانات ویژه الکترونیکی ترافیک مجهز شود.
فرماندار تبریز هم در این نشست از احداث 10جایگاه کوچک و مدرن عرضه سوخت در این کلانشهر در آینده نزدیک خبر داد.
شهرتی فر افزود : کمیته ای مامور بررسی و مکان یابی برای احداث این جایگاهها شده تا با اقداماتی از این دست زمینه لازم برای برگزاری تبریز 2018 به صورت مطلوب فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: همه ما مشتاق توسعه امکانات شهری از جمله احداث هتل و مراکز اقامتی هستیم و ادارات و نهادها هم باید همراهی لازم را برای اجرای این طرح ها در فرصت مناسب فراهم کنند.

انتهای پیام/خ

در 4 ماه گذشته 28 نفر در اثر حوادث رانندگی داخل شهرها ی استان جان خودرا ازدست داده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.