سردار مومنی مطرح کرد؛

افزایش کشف مواد مخدر در کشور/ بزرگترین محموله مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور خبر دارد.

افزایش کشف مواد مخدر در کشور/به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرداراسکندرمومنی صبح امروز در جلسه مقابله با مواد مخدر کشور در بندرعباس افزود: در 4 ماه امسال 264 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که 235 تن از این مواد را نیروی انتظامی کشف کرده است.

وی گفت: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: در چهار ماه امسال 21 تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شده که این میزان کشفیات  از میانگین آمار کشفیات مواد مخدر  در کشور کمتر است.

سردار مومنی گفت: 80 درصد  مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور کشف شده که این آمار نشانگر ضرورت نظارت و تمرکز بیشتر در کنترل مرزهای شرق کشور است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه گفت: ماموران نیروی انتظامی طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده این محموله را از یک دستگاه تریلر در یکی از محورهای مواصلاتی غرب استان هرمزگان به فارس کشف کردند.


وی افزود: باند بین المللی قاچاق مواد مخدر  این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه ای دریک سازه فلزی جاسازی شده بود .


جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر قصد توزیع این مواد را در سراسر کشور داشتند که در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد با استفاده از شیوه های جدید و ارتقای اقدامات اطلاعاتی کشف مواد مخدر درهرمزگان افزایش یابد.
انتهای پیام/ر

 

کشفیات مواد مخدر در هرمزگان کمتر از میانگین  آمار کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.