مشهد؛

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال خسارت به مدد جویان کمیته امداد تربت جام

19 میلیارد ريال خسارت به مدد جویان کمیته امداد تربت جام به دلیل حوادث و بلایی طبیعی از طریق بیمه حوادث پرداخت شد.

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال خسارت به مدد جویان کمیته امداد تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ شیرمحمد شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد تربت جام گفت: زلزله ابتدای سال جاری به منازل مددجویان کمیته امداد خسارت وارد کرد که سه هزار ۷۴۰ پرونده تشکیل شد که ۸ نفر به مدت ۲۳ روز از طرف بیمه مورد برسی قرار دادند و برای هزار و ۴۵۰ پرونده تائید شده ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت توسط بیمه به مددجویان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تمام منازل مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شده اند که در سال گذشته بر اثر بارندگی و تخریب بعضی از منازل مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به خسارت دیدگان پرداخت شد.

وی با اشاره به عملکرد توانمدی کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمیته امداد تربت جام توانسته است ۱۰۰درصد اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی را جذب کند و با نظارت دقیق بر انجام کارگاه های تولید نظارت کند.

شاکربرآبادی گفت: کمیته امداد در همه زمینه ها به خصوص اشتغالزایی، کاریابی و خودکفایی توانسته خدمات با کیفیت و مناسبی به جامعه هدف ارائه کند.

مدیر کمیته امداد تربت جام افزود: سرمایه اصلی امداد اعتماد مردم است و عملکرد امدادگران باید به گونه ای باشد که این سرمایه هر روز افزایش یابد و شعار و اساسنامه امداد رسیدگی به امور مددجویان است .

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک درمانگاه موقتی است و مددجویان پس از خودکفایی از چرخه حمایتی خارج می شوند و این امر برای خدمتگزاران این نهاحمایتی یک افتخار محسوب می شود .

انتهای پیام/ س.ج

جذب 100درصد اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد تربت جام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.