چابهار؛

دستگیری سارق اینترنتی در چابهار

سارق اینترنتی در چابهار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرمانده انتظامی شهرستان چابهار، از شناسایی و دستگیری فردی كه از طریق اینترنت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب احدی از شهروندان چابهاری كرده بود خبر داد.


سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم گفت: در پی شكایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانكی وی به مبلغ 2 میلیون ریال، بررسی موضوع در دستور كار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.


وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت و از طریق خرید اینترنتی صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و توسط پلیس فتا دستگیر شد.


این مقام انتظامی تصریح كرد: با انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم خود اعتراف و در خصوص اطلاعات حساب شاکی نیز اذعان كرد؛ بواسطه رفاقت با شاکی و همراهی او در خرید اینترنتی به اطلاعات حساب و رمز دوم ایشان دست یافته و با سوء نیت کسب مال نامشروع اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی به مبلغ 2 میلیون ریال در قالب خرید شارژ تلفن همراه کردم.


فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اعلام اینكه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.

 

انتهای پیام/گ

سارق اینترنی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار