عضو حزب مردم سالاری گفت: سهم‌خواهی ما به معنای حاکمیت تفکر اصلاح طلبی است و این خواسته بدی نیست.

 ما به دنبال حاکمیت تفکر اصلاح طلبی هستیممیرزابابا مطهری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهم‌خواهی اصلاح طلبان از کابینه دولت دوازدهم را به معنای حاکمیت تفکر دانست اظهار داشت: ما به دنبال حاکمیت تفکر اصلاح طلبی هستیم و این خواسته بدی نیست.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، با اشاره به اینکه اصلاح طلبان پیروز انتخابات اخیر هستند گفت: بر همین اساس در اداره کشور هم باید این تفکر حاکم شود.

سخنگوی سابق حزب مردم سالاری با تأکید بر اینکه همه باید بپذیرند آن تفکری که پیروز شده، تفکرش را حاکم کند، اظهار داشت: در این صورت مردم خواهند دید که آیا این تفکر قدرت اداره جامعه را دارد یا خیر.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: در کشور دو طیف فکری در قالب دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب به رقابت می‌پردازند.

مطهری‌نژاد اکثریت آرای در انتخابات اخیر متعلق به اصلاح طلبان بود ادامه داد: اصلاح طلبان اکثریت آرا را کسب کرده و پیروز شدند و  به این معنی است که اکثریت جامعه این تفکر را انتخاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط نمی‌توان مدیری را منصوب کرد که تفکر اصلاح طلبی را قبول نداشته باشد چنانچه رئیس جمهور هم به صراحت گفته است دیروز نوبت یک طیف بود و امروز نوبت طیف دیگر است.

انتهای پیام/

 

سهم خواهی اصلاح طلبان برای تشکیل کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
آقا چرا سهم خواهی . دولت اگه شعار خدمت را می دهد باید اجازه بدیم با افرادی کار کند که برنامه های دولت را پیاده کنند نه اینکه بعد دو سال مجبور به عقب گرد شویم .
-
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
برو بابا دلت خوشه
آخرین اخبار