برادران: بازی سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه ثامن برگزار می شود

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت:با توجه به اینکه شورای تامین مجوز بازی در استادیوم امام رضا را صادر نکرده، بازی سیاه جامگان و ذوب آهن در ثامن برگزار می شود.

محمد مهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه شنیده می شود قرار است استادیوم امام رضا(ع) مصادف با بازی 2 تیم پدیده و سپاهان افتتاح شود،اظهار داشت:تا الان خبر موثقی دراین رابطه ندارم زیرا این موضوع باید مجدد در شورای تامین استان تصمیم گیری شود،البته ما دوست داریم هر چه زودتر نواقص این استادیوم برطرف شود.

او ادامه داد:صبح امروز دوباره طی مذاکراتی که با مسئولان آستان قدس داشتیم آنها به ما اعلام کردند که در حال تلاش هستند تا بتوانند این نواقص را برطرف کنند.باز هم می گویم منتظر نتیجه جواب دوستان مان در شورای تامین هستیم تا تکلیفمان را مشخص کنند.

برادران ادامه داد:هر چیزی اصولی دارد،چرا که اولا مسئولان باشگاه پدیده باید بروند با آستان قدس رضوی توافق کنند،ثانیا شورای تامین باید موافقت خود را با برگزاری دیدار پدیده و سپاهان در این استادیوم اعلام کند.در ضمن قرار شده طی جلسه ای مشخص شود که آیا می توان بازی 2 تیم سپاهان و پدیده در هفته دوم لیگ هفدهم را در استادیوم مدرن و تازه تاسیس امام رضا برگزار کرد یا خیر.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در پایان در پاسخ به این سوال که بازی سیاه جامگان و ذوب آهن در کدام استادیوم قرار است برگزار شود،اظهار داشت:قرار است این بازی در ثامن برگزار شود.

انتهای پیام/

برادران: ما دوست داریم هر چه زودتر نواقص استادیوم امام رضا برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار