ساری؛

هشدار مدیریت بحران مازندران درباره وزش باد شدید و مواج شدن دریا

اداره کل مدیریت بحران استان مازندران در اطلاعیه ای، نسبت به وزش باد شدید و مواج شدن دریا هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: به مردم و مسافران توصیه می‌شود از قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا جداً خودداری کنند.


وی افزود: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تا پنج شنبه ۵ مردادماه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر، بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود و از صبح روز دوشنبه بدلیل احتمال وزش باد نسبتاً شدید دریای خزر نیز مواج پیش بینی می‌شود.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در روز‌های دوشنبه و سه شنبه حدود ۳ تا ۵ درجه از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.


احمدی افزود: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات از برپایی چادر، چرای دام و تردد در مسیل‌ها، ارتفاعات و فضا‌های باز جداً خودداری کنند.


وی گفت: از قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا جداً خودداری شود.


وی افزود: به کشاورزان، مسافران و رهگذران توصیه می‌گردد از برافروختن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی، مراتع، مزارع و باغ‌ها جدا خودداری کنند.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: به همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته داشته باشند.


انتهای پیام/آ


هشدار مدیریت بحران مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار