یزد؛

هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است

فرماندار بافق هزینه در حوزه ورزش و جوانان را نوعی سرمایه گذاری سازنده دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده رحمانیفرماندار بافق در سمینار مشترک مسئولان ستادی اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولان بخش های استان ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: شهرستان بافق در تمام زمینه ها امروز حرف برای گفتن دارد و یکی از قطب های ورزشی استان یزد محسوب می شود.

 زاده رحمانیبا اشاره به انتخاب افراد دلسوز و کارآمد برای هیات های مختلف ورزشی بیان کرد: روسای هیات ها با حداقل امکانات در زمینه های ورزشی فعالیت خوبی را به نمایش گذاشته اند.

 وی ضمن تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین روسای هیات ها عنوان کرد: اعتقاد داریم هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است و با این دید در تمامی مباحث ورزشی اعم از ساماندهی زورخانه ها و سالن های ورزشی مشارکت می کنیم.

فرماندار بافق افزود:در مباحث تملک دارایی، اعتبارات توسعه و دو درصد فروش معادن کمک کار ورزش شهرستان هستیم و امیدوارم بتوانیم دین خود را به ورزش و خانواده بزرگ ارزشمند جوانان ادا کنیم.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود به قدمت و پيشنه بافق اشاره و تصریح کرد: بافق از جمله شهرستان های چهارگانه ای است كه در سال ١٣٤٨ فرمانداری كل و در سال ١٣٥٢ استان يزد را تشكيل داده اند و لذا توقع می رود در همه بخش ها از جمله ورزش هم سرآمد باشد.

فرماندار بافق در پایان یادآور شد: شهرستان در بخش صنایع جوار ریلی، جوار معدنی و همچنین کشاورزی راه خود را پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم این پتانسیل های را به نوعی پشتیبان و حمایت کننده بخش ورزش و جوانان قرار دهیم.

انتهای پیام/ ی

 شهرستان بافق قطب های ورزشی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار