نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت:هدف دشمن،نفوذ در سیستم‌های تصمیم‌گیر و ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلابی و دولت است.

شهحجت‌الاسلام محمد تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون دیدار رئیس جمهور و مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت حفظ وحدت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به موضوع نفوذ تأکید زیادی داشته و در عرصه‌های مختلف آن را تبیین کردند.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن، نفوذ در سیستم‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که بحث دو قطبی کردن نیروهای انقلابی و مردم مطرح است و دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین نیروهای مردمی و انقلابی و دولت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به صحبت‌هایی که بین برخی مسئولان دولتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح شد، بیان داشت: این بگو مگوها باعث خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی شده و آن‌ها فکر می‌کردند در پیشبرد گام اول موفق شده‌اند. در این راستا چشم‌های بیداری وجود دارند که دست‌های منافقانه و تفرقه‌افکن را دیده و در رأس این نیروهای بیدار و هوشیار مقام معظم رهبری قرار دارند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: دیدار رئیس جمهور و مسئولان ارشد سپاه پاسداران در حقیقت مُهر پایان به پروژه نفوذ بود و قطعا یک تدبیر حکیمانه‌ای پشت این دیدار بوده است.

وی ادامه داد: این اظهار همدلی و وحدت باعث شادی دل نیروهای انقلابی و طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان شده و قطعا باعث تعامل بین دولت و سپاه پاسداران خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول 40 سال اخیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به فکر براندازی نظام اسلامی بوده و از طریق تهدید‌های مختلف سعی در براندازی آن داشتند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و نیروهای بسیج مردمی مانع دستیابی دشمنان به اهدافشان شده و آن‌ها را ناکام گذاشته است. این نهاد انقلابی در پروژه‌های مختلف کشور نقش مثبت و سازنده‌ای داشته که باعث عصبانیت دشمنان این نظام شده است.

وی در پایان گفت: وحدت و انسجام ملی، مبارزه با دو قطبی‌های کاذب چپ و راست، تبعیت از رهبری، همدلی و همکاری در ابعاد مختلف ملی و انتقاد‌های دلسوزانه و خردمندانه تأثیر بسزایی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/

سپاه پاسداران مانع دستیابی دشمنان به اهدافشان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اینکه با کسی که تمام انقلاب را به اتش میکشه تا بمونه متحد بشی ساده لوخی بیش نیشت که وقتی میفهمی که خنجرش تا دسته توی کمرت باشه حاج اقا تاریخ بخون نمیشه با دشمن متحد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ماباید با اتحاد بیشتر به دنبال سرنگونی و نابودی دشمن باشیم
آخرین اخبار