رضایی فر گفت: با کمی تمرکز و دقت می توانستیم در جام ویلیام جونز بسکتبال سکونشین شویم.

ملی پوش بسکتبال: قدرت روی سکو رفتن را داشتیم /به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و نهمین دوره از مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز با قهرمانی لیتوانی و مقام هفتمی ایران به پایان رسید.

همچنین نوید رضایی فر، بازیکن تیم ملی«ب» بسکتبال کشورمان در جمع 5 بازیکن برتر ویلیام جونز قرار گرفت.

نوید رضایی فر، درباره عملکرد تیم ملی «ب» بسکتبال در مسابقات جام ویلیام جونز گفت: تورنمنت سنگینی در تایوان برگزار کردیم و 9 دیدار در 9 روز  برای همه تیم ها فشار زیادی را به همراه داشت. در دیدار با عراق و لیتوانی، بازی را  با اختلاف امتیاز کم واگذار کردیم در صورتی که با کمی تمرکز می توانستیم برابر این تیم ها به برتری برسیم.

 نوید رضایی فر ادامه داد: در 2 دیدار با کانادا و کره جنوبی عملکرد بدی داشتیم و اگر کمی دقت می کردیم، می توانستیم مقام بهتری کسب کنیم و یا  روی سکو برویم. البته شرایط بازی ها سبب شد به تیم فشار وارد شود و خستگی زیاد هم از عملکرد خوب ما کم کرد و در نهایت نتوانستیم نتیجه قابل قبولی به دست آوریم.

دوست داشتم مقام می آوردیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: خوشحالم از اینکه در بین 5 بازیکن برتر جام ویلیام جونز قرار گرفتم البته زحمت تک تک بازیکنان بود که در بازی ها پاس ها را به من می دادند که بتوانم، بازی خوبی ارائه دهم. در کل  تجربه خوبی بود اما دوست داشتم مقام بهتری  در این مسابقات بیاوریم که متاسفانه نشد.

وجود بازیکن خارجی سبب برد تیم ها  شد

ملی پوش بسکتبال کشورمان عنوان کرد: تیم ملی «الف» و یا «ب» ایران نیازی به جذب بازیکن خارجی ندارد زیرا در هر پستی بازیکن دارد و البته فکر می کنم جذب بازیکن  هم امکان پذیر نیست. حضور بازیکنان خارجی در تیم های فیلیپین و عراق به پیروزی آنها بسیار کمک کرد و اگر در تیم حضور نداشتند سبب باخت آنها می شد.

 

انتهای پیام/

 

پایان جام ویلیام جونز و کسب مقام هفتمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار