مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: امسال 2 هزار و 600 نفر از آذربایجان غربی در مناسک حج شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، محمدرضا ندیری اظهار داشت: امسال 2 هزار و 600 نفر از آذربایجان غربی در مناسک حج شرکت می‌کنند که امید است سفر پرباری برای آنها باشد.


وی افزود: امسال نمایشگاهی افتتاح می‌شود که در آن تولیدکنندگان داخلی که محصولات را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند حضور دارند و محصولات را با تخفیف‌های ویژه در اختیار زائران قرار می‌دهند تا از خروج ارز و بازارگردی آنها در عربستان جلوگیری شود.


ندیری گفت: تعداد 86 هزار و 500 زائر از کل کشور به سفر حج اعزام خواهند شد که تعداد 2 هزار و 600 نفر آنها از آذربایجان غربی است و از این تعداد نیز 90 نفر به عنوان عوامل اجرایی همراه زائران اعزام می‌شوند.


مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی به پروازهای رفت این استان اشاره و بیان کرد: 22 تا 28 مرداد آغاز اعزام زائران است و پروازهای رفت از ارومیه به مدینه خواهد بود.


وی تصریح کرد: برای اقامت زائران بهترین هتل در نظر گرفته شده است و زائران در آن اسکان داده خواهند شد، عملیات اعزام به حج در استان تا به این لحظه به خوبی جلو رفته است.


ندیری همچنین از افتتاح نمایشگاهی جهت خرید هدایای زوار قبل از اعزام با همت تولیدکنندگان داخلی خبر داد و گفت: نمایشگاهی افتتاح می‌شود که در آن تولیدکنندگان داخلی محصولات را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند و محصولات را با تخفیف‌های ویژه در اختیار زائران قرار می‌دهند تا از خروج ارز و بازارگردی زائران در عربستان جلوگیری شود؛ در استان انصرافی برای حج نداشتیم.


انتهای پیام/ع

 

2600 زائر از آذربایجان غربی عازم حج ابراهیمی میشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.