پیام آیت الله مظاهری در مراسم رونمایی از مجموعه نرم افزارهای کودکی قرائت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آئین رونمایی از مجموعه کتاب و نرم افزار های کودکی در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این برنامه نرم افزارهای «فرزندانی برای آینده»، «همشاگردی سلام»، «تلاوت غنچه ها»، «کودک و و رسانه» و «اتاق شادی» که توسط مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان آماده شده اند رونمایی شد.

 پیام آیت الله العظمی مظاهری نیز در این مراسم قرائت شد. در بخشی از پیام ایشان آمده است:
خداوند بزرگ را سپاس می گویم که همزمان با روزهای مبارک آغاز ماه مبارک ذی القعده از بخشی دیگر از تلاش ها و کوشش های مرکز تحقیقات رایانه ای رونمایی می شود.

تربیت از بنیادی ترین مفاهیم فرهنگی و از زیربنایی ترین موضوعات علمی است، از این رو باید با یک مسیر کامل علمی بنا نهاده شود تا به دستاوردی قابل قبول دست یابد. تربیت انسان که از پیش از تولد و توسط والدین برداشته می شود، برنامه با اهمیتی است که پیاده کردن آن هم نیاز به دانش و آگاهی دارد و هم صبر و استقامت می طلبد.

نقش مادران در این مهم بی نظیر است و تضعیف این نقش بالا جامعه اسلامی را در کوتاه مدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. آموزش اصول علمی و اخلاقی تربیت به مادران و فراهم کردن زمینه های مختلف یادگیری یکی از نیازهای جامعه ماست .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.