جسد یک زن در کانال پایاب سد خداآفرین پارس‌آباد کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: جسد یک زن در کانال پایاب سد خداآفرین توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر و آتش‌نشانی پارس‌آباد کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید عبدالله طباطبائی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش از پلیس 110 مبنی بر مشاهده یک جسد در کانال پایاب سد خدآفرین، محدوده شرکت سه کوهه تیم سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: طی جست‌وجوهای انجام یافته ساعاتی پیش جسد یک زن در کانال پایاب سد خداآفرین توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر و آتش‌نشانی پارس‌آباد  کشف شد و پس از بررسی صحنه توسط توسط مقام قضایی و عوامل انتظامی، جنازه این شخص توسط تیم غواصی هلال احمر و آتش‌نشانی پارس‌آباد به بیرون منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: در حال حاضر جسد این زن برای مشخص شدن دلیل مرگ وی به پزشکی قانونی انتقال داده شد که جزئیات بیشتر این خبر متعاقبا از سوی مراجع قضایی و انتظامی اعلام می‌شود.

طباطبائی بیان کرد: تمامی اقدامات لازم برای بررسی این پرونده در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم هر چه سریع‌تر دلیل اصلی مرگ این زن را کشف کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

جزییات کشف جسد زنی در سد خداآفرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
چه میکنه این پارس اباد