جوشکاری علت آتش‌سوزی گسترده درمجموعه اقامتی خیابان امام رضا(ع)

معاون عملیات آتش نشانی مشهدگفت: جوشکاری علت آتش‌سوزی گسترده در مجموعه اقامتی مشهد بود که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد.

جوشکاری علت آتش‌سوزی گسترده درمجموعه اقامتی خیابان امام رضا(ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در بررسی های صورت گرفته و کارشناسی از محل حریق این مجموعه اقامتی 22 طبقه ، مشخص شد عملیات جوشکاری علت بروز این آتش سوزی گسترده بود .

وی افزود: ریزش مذابه های حاصل از عملیات جوشکاری در طبقات فوقانی این مجموعه بر روی مواد قابل اشتعال پشت نمای کامپوزیت علت بروز آتش سوزی بود .

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: این آتش سوزی در ضلع غربی برج اتفاق افتاد و بواسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر و گسترش یافت .

گفتنی است پس از وسعت گرفتن آتش در این ساختمان بلند مرتبه ، حریق در ساعت 12:23روز شنبه سی و یکم تیرماه به آتش نشانی گزارش شد و بخش اعظمی از توان آتش‌نشانی مشهد برای کنترل حریق این مجموعه اقامتی اعزام شد و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت . که سرانجام شعله های سرکش آتش با تلاش نفسگیر بیش از 200 آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و اطفاء شد و به دلیل گستردگی حریق عملیات کاوش تا حوالی ساعت 8 صبح روز یکشنبه بطول انجامید .

انتهای پیام//

ریزش مذابه های حاصل از عملیات جوشکاری علت آتش سوزی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار