روایت خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از منزل بنیتا

ماجرای نذر بی سرانجام پدر بنيتا چه بود؟/ پدربزرگ بنیتا: پلیس از ما خواست آگهی گمشدگی بنیتا را منتشر نکنیم

عمر دنیای صورتی بنیتا دخترک معصوم، 8 ماه بیشتر دوام نیاورد و همه خبرها در گهواره خالی طفلی خلاصه شده است که پدر برای پیدا شدنش، برای لب‌های خشکیده حضرت علی اصغر شیر نذر کرده بود و مادری که چشمانش به گهواره خالی خیره مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محله مشیریه از روزگذشته تاکنون حال و هوای عجیبی دارد؛ همسایه‌ها لباس مشکی بر تن کرده و برای عرض تسلیت، راهی خانه مادر بنیتا کوچولو بودند.

در حالی که چهارشنبه مصادف با مراسم عروسی یکی از اهالی محل است اما همه حتی خانواده عروس و داماد هم داغدار و عزادار مرگ بنیتا 8 ماهه هستند. فرشته کوچکی که روز بیست و نهم تیر ماه در حالی که جلوی درب منزل، در خودروی پدر بود به همراه خودرو توسط سارقان ربوده شد.

چشم همه آن ها که در حوالی این خانه بودند خیس اشک بود. غربت حال آن ها که خودشان صاحب دختر بودند و مهر مادری در دل داشتند از بقیه بدتر و ناگوارتر بود.

حال غریب مادر بنیتا 8 ماهه را که اکنون به زور آرام بخش، آرام و بیصدا چشم بر هم نهاده است حال قابل وصفی نیست. هر چه هست پرپر شدن آرزوهای مادری است برای دخترک نازنینش که از گل نازک‌تر به او نگفته بود. حسی شبیه پر کشیدن خورشید از سقف آسمان که تاریکی را پشت تاریکی به جا می گذارد.

بنیتا 8 ماهه که حتما به تازگی به خنده آمده بود و شاید هم می رفت تا رویش اولین دندان، خنده را بر لب های کوچکش دیدنی تر کند. همه ناراحتند و غصه مرگ بنیتا کوچولو گریان و غمگینشان ساخته است. من هم با جمعی از همسایه ها برای عرض تسلیت، به خانه طفل پرپر شده محله مشیریه پا گذاشتم.

در بدو ورود گهواره و تخت خواب خالی بنیتا به چشم می خورد که مادر اطراف آن را با سلیقه هر چه تمام با عروسک های رنگارنگ تزیین کرده بود.

عمر دنیای صورتی بنیتا دخترک معصوم، 8 ماه بیشتر دوام نیاورد و امشب (چهاشنبه) اولین شبی که است که مادر دیگر هیچ امیدی برای بازگشت کودک خود در سر ندارد. مادر می داند که امشب خبر تازه ای در راه نیست و نه چشمش به تلفن خشک می شود که شاید یک رهگذر از دخترش خبری داشته باشد.

رد کبودی بر دست های پدر بنیتا 8 ماهه از بس که پس از شنیدن خبر فوت دخترک کوچک به خود ضربه زده است حکایت از بی قراری پدری دارد که شب گذشته برای پیدا شدن فرزندش، شیر نذر حضرت علی اصغر کرده بود، در حالی که از پر کشیدن تنها فرزند خود آن هم با لب های تشنه بی خبر بود.

ماجراي نذر بی سرانجام پدر بنيتا چه بود؟/ پدربزرگ بنیتا: پلیس از ما خواست آگهی گمشدگی بنیتا را منتشر نکنیم

او نذری کرده بود که پس از پیدا شدن بنیتای کوچکش به نیت لب های تشنه و خشکیده طفل شش ماهه امام حسین، شیر پخش کند، نذری که ناتمام ماند.

هق هق اهالی خانه و همسایگان حکایت از ماجرای غم انگیزی داشت که همه عمق این حادثه تلخ را با جان خود لمس کردند و با پدر و مادر این کودک همدل و همدرد بودند.

ویترینی که در کنار تخت خواب بنیتا کوچولو قرار داشت و اسباب بازی های او که حالا مطمئنا دل مادرش را با هر نگاهی که به گوشه گوشه خانه می اندازد به آتش می کشد.

پلیس از ما خواست عکس بنیتا را منتشر نکنیم

مادر بزرگ بنیتا 8 ماهه بغضش را فرو خورد و اشکش را که پاک کرد از حضور همسایه ها و همدردی شان با خانواده نوه اش، تشکر کرد و به مادر بنیتا که در اتاق مجاور بی حال روی زمین افتاده بود سر زد.

پدربزرگ بنیتا 8 ماهه شانه های مردانه اش را در این غم جانکاه به دیوار تکیه داده بود و به آرامی به من و دو خبرنگار و عکاسی که در کنارم بودند نگاه کرد. پدربزرگ بنیتا گفت که هنوز فوت نوه ام را باور نکرده ام و از این اتفاق بی خبر بودم. تا قبل از اینکه یکی از خبرنگاران از پدربزرگ بپرسد از پیدا شدن جسد بنیتا چه حسی دارید؟ او از مرگ نوه اش بی خبر بوده و اینگونه متوجه فوت بنیتا شده است.

پدربزرگ بنیتا رو کرد به ما و گفت: پلیس به ما قول داده بود که نوه ام را زنده و سالم به ما تحویل می دهد و از ما خواسته بودند تا از انتشار تصویر نوه ام در شبکه های اجتماعی خودداری کنیم. با این اوصاف بود که ما چشم انتظار خبری از بنیتای 8 ماهه این 6 شبانه روز را سپری کردیم.

ماجراي نذر بی سرانجام پدر بنيتا چه بود؟/ پدربزرگ بنیتا: پلیس از ما خواست آگهی گمشدگی بنیتا را منتشر نکنیم

پدربزرگ این طفل 8 ماهه ادامه داد: در طول این 6 شبانه روز، افراد غریبه 2 بار با ما تماس گرفتند و به دروغ از مشاهده بنیتا در خیابان های تهران خبر دادند.

پدربزرگ بنیتا 8 ماهه اضافه کرد: گفته می شود سارقین بنیتای 8 ماهه علاوه بر اعتیاد و مصرف مواد مخدر، سابقه دار بوده و در پرونده قبلی یکی از این دو مجرم بیش از ۱۳۱ شاکی وجود دارد و سارق با ارایه وثیقه به زندان، به صورت موقت آزاد شده است.

یکی از همسایه ها که زن جوانی است ضمن پاک کردن اشکهایش، با اشاره به اقوام بنیتا کوچولو اظهار داشت: اگر سوالی دارید می توانید از فامیل این خانواده که جلوی درب منزل ایستاده اند بپرسید چون پدر و مادر و پدربزرگش حال مساعدی ندارند، اما بعید است فامیل این طفل بی گناه هم جوابی برایتان داشته باشند.

مشیریه محله ای ناامن با حضور مواد فروشان و معتادان

یکی از کسبه محل که روز وقوع حادثه ربوده شدن بنیتا و سرقت ماشین در صحنه حاضر بوده است گفت: بنیتا را در حالی به سرقت بردند که پدر برای بستن درب پارکینگ بود و مادرش برای اینکه ساک وسایل کودک را به داخل ماشین بیاورد هر دو از بنیتا دور بودند. سارقین در حالی که فرصت را مناسب دیده بودند سوار ماشین شدند و علی رغم تلاش مستمر پدر کودک که خود را به روی خودرو انداخته بود از محل متواری شدند.

او اینطور ادامه داد: پدر و مادر این کودک، همسایه خیلی خوبی برای ما هستند. با وجود اینکه چندین سال است که ساکن این محله هستند، آنقدر آرام و بی آزار زندگی می کردند که خیلی از ما و همینطور بقیه همسایه ها تا دزدیده شدن دختر بچه شان اصلا آن ها را نمی شناختیم.

همسایه بنیتا با ابراز نگرانی خود و سایر همسایه ها از اتفاق تلخی که در سرنوشت این کودک رقم خورده است اظهار داشت: منزل ما از محل کارم فاصله دارد و گاهی همسرم دخترم را برای دیدار به مغازه می آورد. از روزی که این بنیتا را ربودند دیگر همسرم می ترسد که دخترم را بیاورد که مبادا به سرنوشت شوم بنیتای کوچک دچار شود. زیرا مشیریه محله ای است که بطور مداوم با حضور مواد فروش ها و معتادان مواجه است.

یکی دیگر از همسایه ها از آخرین عکس های یادگاری بنیتا کوچولو اینطور گفت: یک روز قبل از ربوده شدن رفتن بنیتا، والدینش او را به پارک نزدیک خانه آورده بودند و از او عکس می گرفتند. آخرین عکس هایی که از بنیتا کوچولو به یادگار ماند و داغ فرزندی که تا ابد بر جان مادر و پدر او تازه و سنگین است.

ماجراي نذر بی سرانجام پدر بنيتا چه بود؟/ پدربزرگ بنیتا: پلیس از ما خواست آگهی گمشدگی بنیتا را منتشر نکنیم

پیکر بی جان بنیتای 8 ماهه در پزشکی قانونی

رئیس پزشکی قانونی استان تهران در این خصوص گفت: جسد بنیتا 8 ماهه برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

مسعود قادی پاشا رئیس پزشکی قانونی تهران در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: جسد بنیتا دختر بچه 8ماهه امروز برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: در حال حاضر کار نمونه برداری از جسد انجام شده است و بعد از انجام کار کارشناسی نتیجه علت فوت به مراجع قضایی اعلام می شود.

قادی پاشا گفت: اعلام نتیجه علت فوت توسط پزشکی قانونی 2هفته زمان نیاز دارد.

 

داغ بنیتا تا ابد زنده است

بدون شک قاتلان بنیتای 8 ماهه مجرمند و باید به اشد مجازات تنبیه شوند و مقامات قضایی باید با عکس العمل سریع و صدور حکمی شفاف و صریح، جای هیچ اما و اگری برای مجرمانی که مرتکب چنین جرایمی می شوند باقی نگذارند. شاید اگر بگوییم که جرم مجرمی که جان کودکی معصوم را اینگونه ناجوانمردانه می گیرد از یک تروریست کمتر نیست اغراق نکرده باشیم.

اکنون اگر چه قلب تمام مردمان پایتخت، ماتم دار پر کشیدن طفلی عزیزدردانه است اما، بی تفاوتی مدت هاست که جان مردمان این شهر را تهدید می کند و هر از گاهی وقوع چنین حادثه‌ای تلخ چون مرگ بنیتای 8 ماهه بی گناه و معصوم ستون انسانیت را می لرزاند.

ماجراي نذر بی سرانجام پدر بنيتا چه بود؟/ پدربزرگ بنیتا: پلیس از ما خواست آگهی گمشدگی بنیتا را منتشر نکنیم

سال هاست که خیلی از ما از کنار مادران و کودکان بی پناهشان که در خیابان های شهر بی سرپناه و سرگردان مانده اند، بی تفاوت عبور می کنیم. سال هاست که حال بد شهرمان که از اعتیاد و کارتن خوابی زنان و مردان این شهر از نفس افتاده است را می بینیم و بی تفاوت می گذریم. کمی وجدان خود را بیدار کنیم و از بی تفاوتی فاصله بگیریم. تنها کمی با هم مهربان‌تر باشیم.

بنیتای عزیز از میان ما رفت و داغ خنده هایش را نه تنها بر دل مادر، که بر قلب همه ما تا ابد ماندگار کرد. برای اینکه بنیتای دیگری قربانی نشود با «بی تفاوتی» وداع کنیم و دست هر دردمندی را به گرمای همدردی بفشاریم.

انتهای پیام/

گزارش از فرزانه فراهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
عاجزانه ، دردمندانه ،از قانون میخواهم تمامی معتادها رو جمع کنن و بریزن توی دریا یااینکه اعدامشون کنن آخه وجود افراد معتاد چه ضرورتی داره برای کشور بجز ننگ وجنایت وفاجعه چی دارن این مفنگیای ازخدا بی خبر
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
چرا قانون خوب اجرا نمی کنند علت چی هست
Germany
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
چاره ناامني تهران و شهراي ديگه اعدام همه معتادا و موادفروشاس.
Iran (Islamic Republic of)
امیر ۲۰۳
۱۷:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
لطفا جدی برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
بیایید واسه کودکان مظلوم یمن فلسطین و غزه گریه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
حکم اعدام
Iran (Islamic Republic of)
سید مجید
۰۰:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
من به عنوان یه شهروند اصفهانی به پدر و مادر بنیتای عزیز تسلیت می گویم . دلم حسابی خونه . حتی نمی تونم اب بخورم و به یاد گلوی خشک بنیتای نازنین مون نباشم . ما عزا داریم . خودمون حتی طاقت نداریم پنج دقیقه توی ماشین منتظر باشیم و کلافه نباشیم . من نمی گویم قانون باید خشن باشد اما جدیت قانون لازم است . خلاصه حال خوبی ندارم . بنیتا فرشته خوب من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
بنیتا جون دلم برات کباب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
هی آقای علیخانی خودشیرینی کنه پول جمع کنه این مجرمین آزاد شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
آدم این خونواده رو میبینه دلش کباب میشه. هم خانواده ی بی آزار و موجهی بودن. هم پیداشت که یه خانواده ی زحمت کش و خیلی معمولی بودن. از خانه شون تا ماشینشون.اون مادر دلش به اون بچه خوش بود. حیف حیف حیف... چطوری بی رحمانه بمب انداخت وسط زندگیشون. وقتی حیوون کثیف داشت ماشینو می دزدید و پدر داشت تقلا می کرد ماشین رو ندزده، چقدر وحشتناک و دلخراش بود. چقدر اون داعشی، ظالم و بی رحم بود. حالا برخی از روشنفکرنماها هِی بیان بگن قاتل نبود، معتاد بیماره و... . نمی دونم دل این روشنفکرنماها و ظالمها چه مدلیه که دلشون برای یه شرورِ معتاد می سوزه، ولی برای یه بچه هشت ماهه نه.
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۸:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
به نظرمن باید همین کاری را که به سر بنیتا 8ماهه آوردن سر آنها بیا ورند خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
چرا پلیس اجازه نداد آگهی گم شدن این بچه بی گناه منتشر بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
سوميتا
۱۶:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
يه معتاد براي جور كردن پول موادش به هر كاري دست ميزنه و خيلييي جالبه ماشيني كه بنيتا توش بوده تو يكي از خيابونهاي پرتردد رها شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
فقط اعدام و اعدام و اعدام. خدا لعنتشون کنه..
Iran (Islamic Republic of)
عمید
۱۵:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وای خدایا...
Iran (Islamic Republic of)
عمید
۱۵:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وای خدایا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
در پاسخ به اون عزیزی ک گفته تقصیر مادر بی مسؤلیتش ک باید ساک رو میداده ب پدره و بچه رو خودش میبرده ... ب نظرم این حرف اصلا درست نیست خوب اون مادر یعنی حتی نباید به پدر بچه هم اعتماد کنه و بچه رو بسپره اصلا این چ حرفیه...اون مادر حتی لحظه ای همچین فاجعه ای هم از ذهنش خطور نمی کرده ... عجب دوره زمونه ای شده حتی نمیشه بچه رو تا در حیاط بدست پدرش سپرد... یعنی هر لحظه حتی تو خونه هم آدم امنیت نداره؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اونایی که برای قاتل دل می سوزنن، حرف مجانی... می زنن. درسته که همه باید خیلی حواساشون رو جمع کنن. ولی این دلیل نمیشه که جامعه اوضاعش طوری باشه که اگر یکی حواسش یه لحظه نبود، یه جانی بیاد و بچه شما رو بکشه. چرا اینقدر مماشات میشه که باعث گستاخ تر شدنه این اشرار بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
هر بار که عکس این طفل معصوم رو میبینم....نمیتونم جلوی اشکمو بگیرم....خدایا به پدر و مادرش صبر بده....داغ بسیار سنگینیه....واقعا آدمو داغون میکنه....این آدم کشها از انسانیت بویی نبردن....مرگ و اعدام براشون خیلی کمه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
عمیقا با خانواده بزرگوار بنیتا همدردی می کنم و از مسوولین این سوال رو دارم که چرا یک شخص باید برای یه پراید را میلیونی دست به جنایت بزنه؟ اشکال از شما نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
چه ربطی داره؟ اونی که دزده، دزده. ربطی به نداری نداره. صد رحمت به شرافتِ فقیر. در اینکه جامعه طوری شده که آدمهای ندار تعدادشون خیلی زیاده شکی نیست. و قطعا اشکال وجود داره. ولی چرا شما همه چیزو با هم قاطی می کنید؟ چه کسی به فقر مجوزِ دزدی می ده. الان خیلی ها فقیرن، ندارن. آیا باید دزدی کنن؟ در اینکه باید برای اقتصاد چاره ی اساسی اندیشیده بشه شکی نیست. ولی اینگونه حرف زدنها هم عینِ بی عقلی و ظلمه. هیچ کس به فقر مجوز دزدی نمی ده. که اگر دزدی کرد، مجازات سنگینی براش در نظر گرفته میشه.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
تقصیر مادر بی مسئولیت اش هست،باید ساک رو میداد به پدر و بچه رو خودش میاورد بیرون که ماشین دم در یاشد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
تقصیر مادر بی مسئولیت اش هست،باید ساک رو میداد به پدر و بچه رو خودش میاورد بیرون که ماشین دم در یاشد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
بمیرم الهی
-
منصور
۱۱:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اگه اینا رو ظرف یک هفته اول اعدام کنن شاید اونم شاید درس عبرتی برا بقیه بشه...اخه نمیدونم چیز به این واضحی رو چرا دنبال صحنه سازی و دادگاه رفتن هستند هر ناقص العقلی میدونه باید سریع حکم اعدامشون اجرا بشه ولی تا موقعی که حکم صادر و اجرا بشه حداقل دو سه سالی زمان میبره
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اینا چقدر بی رحم بودن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اینا چقدر بی رحم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
امنيت تنها امادكي براي مقابله و دفاع با عوامل خارجي نيست، كمي هم به مشكلات اجتماعي جامعه توجه كنيد كه ريشه ي مختل كردن امنيت كشوره.. با وقوع اين حوادث تنها نام امنيت را زير سوال مي بريد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
آره هموطن... دلسوزانه عرض میکنم، امنیت داخلی اهمیتش به مراتب از امنیت خارجی مهمتره.
Iran (Islamic Republic of)
شيرين
۰۲:۵۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتشون كنه الهى ٠يعنى حيوونم همچنين كارى نميكرد كه اين بيشرفاى از خدا بيخبر كردن٠
Iran (Islamic Republic of)
Shafipoor
۰۲:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
طفلی بیگناه ومعصوم قربانی نقشه کثیف سارقان ونامردان میشه و این نتیجه اعتماد دوباره مسئولین به یک مجرم سابقه دار ه که واقعا آدم وقتی به سوابقش دقت میکنه نمیفهمه که چرا قرار وثیقه باید شامل حالشون بشه اینا باید انقدر بمونن توی زندان تا بپوسند حیف اکسیژن نیست که این پست فطرتها تنفسش کنن
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۲:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
مادر بنیتای مظلوم
سلام نمیدونم چی بگم درونم غوغای کودک تشنه است کاش اون روز هیچ گاه در تقدیرتان نبود
لعنت به بد روزگاری خدا فقط صبر بده
بنیتای عزیز هیچ گاه فراموش نمیشه
اما ای کاش و حتما صبر بده
صبر صبر صبر
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۱:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه نباید اعدام بشه باید تو همین مرداد ماه ببندنش تو یه ماشین تا مثل سگ جون بده.
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه به نظرم اینا رو نباید اعدام کنن باید از نوک انگشتاشون تیکه تیکه قطع کنن باید سرب بریزن تو حلقشون با اسید بسوزنشون
Iran (Islamic Republic of)
ام البنین
۰۱:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
از خوندن این خبر خیلیییی متاثر شدم،خداوند خودش صبر جمیل به پدر و مادرش عطا کنه
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۰:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم .خدا به پدر و مادرش صبر بده.ای کاش به جای استفاده بیهوده از فضای مجازی از جمله (تلگرام)در فضای مجازی دست به دست هم می دادیم تا قبل از اینکه بنیتای عزیز از دست برود ؛نجاتش می دادیم؛
Germany
حسین
۲۳:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وای تروریست چیه اینا از حرمله بدترن چطور دلتون میاد بچه بی زبون بی دفاع معصوم رو تو خیابون رها میکنید
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۲۳:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
جاش تو بهشته
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
این کفتارای کثیف و خانواده نجسشونو در ملا عام اعدام کنین
Iran (Islamic Republic of)
masomeh
۲۲:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
واقعا متاسفم براهمچین آدماهایی که اینقدر بی رحمن...به یه بچه ی هشت ماهه رحم نمیکنن..باید از اینجور آدما ترسید.زمونه ی خیلی بدی شده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
, آخه چرا ؟ گناه این بچه چی بود که قربانی بشه
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۲۲:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
این مردک با اینهمه سابقه و ... چرا ازاد بوده
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
منم بودم این بچه کمک نمیکردم کم نیستند شیادانی که زن یا کودکی را در کنار خیابان یا داخل ماشین با گریه و ناله میگذارند تا حین کمک کردن خفتمون کنن
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
منم بودم این بچه کمک نمیکردم کم نیستند شیادانی که زن یا کودکی را در کنار خیابان یا داخل ماشین با گریه و ناله میگذارند تا حین کمک کردن خفتمون کنن
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۱:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
تف به شرف نداشتتون چطوری بایه بچه دشمن شدن؟خدایا من یه مادرم از وقتی شنیدم همش اشک میریزم.چه صبری تو باید به مادر بنیتاکوچولو بدی.
خدایاصبرو تحمل پدرومادربنیتا رو زیاد کن بحق حضرت زینب(س)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من یه مادر م آنقدر نگران بچم شدم که نمی‌توانم به پدرش بسپارمش،آتنا کیمیا یوسف،حالاهم بنیتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من یه مادر م آنقدر نگران بچم شدم که نمی‌توانم به پدرش بسپارمش،آتنا کیمیا یوسف،حالاهم بنیتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
مرگ
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من متاسفم وتسلیت میگم به خانواده بنیتای عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اول باید اینا رو 1 هفته بدون هیچ آب و غذایی آویزون کنن تا بدونن بنیتا عزیز چی کشیده
بعدش باید تا میتونن شلاق بزنن بعدش اعدامشون کنن
اونم باید اخبار نشون بده
مثل ستایش نکنن 6 ماه طولش بدن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم برای وجود همچین ادمای پست و کثیف
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم برای وجود همچین ادمای پست و کثیف
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم برای وجود همچین ادمای پست و کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
پست فطرتا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من دختر شیرخواره دارم از وقتی شنیدم هر بار دخترمو بغل میکنم شیر بدم یاد بنیتا میافتم و گریم میگیره مادرش چه میکشه خیلی سخته ای خداااااا به داد دل مادرش برس خدایا صبر زینبی بهش بده خدا کمکش کن این داغو تحمل کنه الهی نباشم که بنیتا چقد زجر کشید بچه الهی نباشم خدایا جنایت خیلی بزرگه خیییییلی خدایا فرج آقا امام زمانمان رو برسان دیگه بسه ابن همه جنایت ......
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من دختر شیرخواره دارم از وقتی شنیدم هر بار دخترمو بغل میکنم شیر بدم یاد بنیتا میافتم و گریم میگیره مادرش چه میکشه خیلی سخته ای خداااااا به داد دل مادرش برس خدایا صبر زینبی بهش بده خدا کمکش کن این داغو تحمل کنه الهی نباشم که بنیتا چقد زجر کشید بچه الهی نباشم خدایا جنایت خیلی بزرگه خیییییلی خدایا فرج آقا امام زمانمان رو برسان دیگه بسه ابن همه جنایت ......
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۲۰:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ه .همه معتادا باید از سطح کشور جمع اوری بشن چرا مکانی برای اینا درست نمیکنین ک هر کثافت کاری ک میخان همونجا بکنن؟؟؟؟چرا با وثیقه ازاد میکنین ک شاهد این حادثه ها باشیم ؟؟؟مسوولین باید باید پاسخگو باشن ؟؟؟؟واقعا ک متاسفم همین خدا نجاتمون بده داریم ب بی راهه میریم
Iran (Islamic Republic of)
ثریادودانگه
۱۹:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
واقعاباید ی فکرجدی بکنن واسه این مشکلات مردم تاکی استرس اینو داشته باشن ک ممکن بچشون دزدیده بشه خواهش میکنیم ک ریشه یابی بکنید
ازمسعولین خواهش میکنم ک اون مرد جنایت کارو به اشد مجازات محکوم کنن
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۹:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
این افراد بعد از آزادی به سراغ شاکیان خود رفته
و با تهدید و ارعاب از آنها رضایت میگیرند.

و دوباره روز از نو ...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خداصبر بهشون بده فقط همین .... قاتلش باید ب اشد مجازات محکوم بشه اخه چرا باید ادم سابقه دارو ازادش کنن چرا واقعا . هفته پیش جسد اتنا این هفته جسد بنیتا واقعا افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
آخه چرا کسی رو که 130 تا شاکی داره آزادش میکنن
United States of America
محمدرضا
۱۸:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا به پدر و مادرش اجر صبرشون رو بده.اوج نامردیه که این طفل شیر خوار که هر چند دقیقه به شیر نیاز داره تو اون هوای گرم جون شیرینشو از دست بده.امید وارم عاملان این حادثه به اشد مجازات برسند.
Iran (Islamic Republic of)
منا
۱۸:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
گل قشنگم بنیتای نازم من مادرم گلی خوشبومثل تودارم خوشحالم رفتی پیش کسی ک ازمادرمهربونتره امامامانت طاقت دوریتونداره خوش بحالت ازاین دنیای کثیف پاک ومعصوم رفتی قربون اشکاوگریه هاوناله وبیقراریت براشیرخوردنت برم،خدالعنتتون کنه کثافتاکفتارااعدام کمترین مجازاته،ماازاین دولت عاجزانه تقاضاداریم مسئله امنیت خانواده هاروجدی بگیریدمعتاداروجمع کنیدازمحل زندگی سالم خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۱۸:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا به پدر مادرش صبر بده،خیلی سخته داغ فرزند
مطمئنن بنیتای دوستداشتنی بهترین جای بهشته.
برای قاتلین شیطان صفت هم اشد مجازات رو خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا بهتون صبر بده/ ما برای بنیتا چون دختر شما بود نه ما بخاطر شش ماهه ی امام حسین براش عزاداری میکنیم چون همه میونن هر کس گناه داشته یا مقصر بوده ما کاری نداریم فقط میدونیم که ( علی اصغر(ع) وبنیتا بی گناه بودند)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام. اینجانب معتقدم کارهای اساسی مانع ادامه این کارها خواهد شد.
علاوه بر اجرا کامل حدود الهی و برخورد جدی با خلافکاران و اراذل و اوباش، باید به مردم هم آموزش کامل در حفظ و نگه داری اموال و جانشان را داد.
آخه کدام آدم عاقلی ماشین را روشن رها می کند آن هم بچه داخلش گذاشته و می رود؟ من نمیخوام این آقا رو سرزنش کنم اما حداقل باید برای بقیه عبرت باشه حتی اگه میخوای یک متری ماشینت هم بری ماشین رو خاموش و کاملا قفل کن و بچه ت رو هم بردار. یا حق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
برادر من خیلیا همچین کاری میکنن...اون پدر بدبخت پشت دستشو بونکرده بود ک همچین اتفاقی ممکنه بیفته وگرنه گردنشم میزدن اون روز ازخونه بیرون نمیرفت...ی لحظه خودمونوبذاریم جای اون پدرمادر ..ماکی وقتی میخوایم درخونمونوببندیم ماشینوخاموش میکنیم درشم قفل میکنیم بعدمیریم درخونه رو میبندیم ..بنیتاقربانی شدتامایادبگیریم محتاطترباشیم ...یاحق
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
/ لعن الله قوم الظالمین/
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
/ لعن الله قوم الظالمین/
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۱۷:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه
با وجودی که خیلی ناراحت کننده ست ولی فیلمهاشو دیدم و برای مظلومیتش اشک ریختم

خدا به مادرش صبر بده که بتونه تحمل کنه
همه مادر و پدرهای ایران ناراحت این کودک شیرینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باید به پلیس اختیارات بیشتری داد تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
,هر روز یک جنایت تازه,خدایا خودت به این خانواده صبر بده,خیلی سخته,هر چه زودتر مجرمین باید به مجازات برسن,مجازات فقط طناب دارنباشه,باید اشد مجازات وبه بدترین شکل اعدام بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
بای ذنب قتلت
Iran (Islamic Republic of)
عصبی
۱۶:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
این قاتل.........م رو باید ...... اعدام کنند . بی شرف......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و عرض تسلیت به تمام مردم ایران اصلا نیازی به محاکمه نیست اینها را باید بدون محاکمه به اشد مجازات محکوم کرد پس فقط باید اجرای حکم قصاص و اعدام را باید اجرا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و عرض تسلیت به تمام مردم ایران اصلا نیازی به محاکمه نیست اینها را باید بدون محاکمه به اشد مجازات محکوم کرد پس فقط باید اجرای حکم قصاص و اعدام را باید اجرا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا صبرشون بده
اعدام و چوبه اعدام واسشون کمه باید بندازنش تو قفس شیر و زنده زنده خورده شون و زجر بکشن تا بمیرن .
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۶:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
پدر و مادر بنیتای کوچولوی آسمونی تسلیت:(
خداوند اجر صبرتون رو بده... لعنت خدا بر یزیدیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
داغ جگرسوزیه مردن یک بچه به یکطرف مردن با عذاب موجود معصوم واقعا دیوانه کننده ست
در اینکه سارقان مقصرند شکی نیست اما همه ما ملت ایران تو این قتل شرکیم
Iran (Islamic Republic of)
ی مادر
۱۶:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من خودم چند ماهه ک مادر شدم...
باور کنید که تا پدر و مادر نباشید نمیتونید بفهمید که ی بچه چقدر واسه پدر مادر عزیزه و بچه جون و نفس و عشق خالص و حقیقی پدر و مادرشه....
و از دست دادن ی همچین فرشته پاک و معصوم مصیبت بزرگیه... پدر و مادریکه حاضرن جونشون رو بدن تا خار ب پای بچه شون نره ...اونوقت شاهد از بین رفتن عزیز دلشون توی تشنگی و گرسنگی و گرما و تنهایی و گریه های بی جواب ....الهی بمیرم...
بچه ای ک یک لحظه طاقت گرسنگی و دوری از مادرو نداره....این دیگه از مرگ برای هر پدر مادری سخت تره خدا ب دادشون برسه و بهشون صبر بده
و خدا لعنت کنه همچین حیوونای کثیفی که جز خود کثافتشون به هیچ چیز و هیچ کس اهمیت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باید زودتر این بی انسان رو اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا رحمتش کنه دلم اتیش گرفت
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۶:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
کسی که میره بالای دار رو میخنده این اوج بدبختیه حبس ابد با شکنجه بهترین راه حله
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه. من هنوز مادر نشدم ولی شنیدن این خبر جیگرمو اتیش زد و اشک امونم نمیده. اخه چطور دلشون اومد با فرشته معصوم خدا اینکارو کنن. این کوچولو هم مثل علی اصغر امام حسین تشنه و مظلومانه جان داد و پرکشید.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه. من هنوز مادر نشدم ولی شنیدن این خبر جیگرمو اتیش زد و اشک امونم نمیده. اخه چطور دلشون اومد با فرشته معصوم خدا اینکارو کنن. این کوچولو هم مثل علی اصغر امام حسین تشنه و مظلومانه جان داد و پرکشید.
Germany
مجتبی
۱۵:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
همچین آدم ها رافقط باید ادام کرد خدا صبر زیادی برای خانوادش حتا کند
Germany
مجتبی
۱۵:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
همچین آدم ها رافقط باید ادام کرد خدا صبر زیادی برای خانوادش حتا کند
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۱۵:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا مملکت من ایران داره به اینجا می رسه ؟چرا؟ الان دارم گریه می کنم چرا ؟// خدایا به داد ایران برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
به جای اعدام با طناب دار باید قاتلین این طفل معصوم رو در گرمای سوزان انقدر تشنگی بدین که جانشون از تن نجسشون خارج بشه
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سارق و قاتل و معتاد همه باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
حرف همه ی ما هم همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
چرا اینجوری گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Germany
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
١٣١ شاكي
سابقه دار مجرم
وثيقه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد لشگری
۱۴:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بیتا ظهر عاشورا را تکرار کرد این بار بایزیدیان زمان،لعنت خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۴:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اینبار باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ادم گریه ش میگیره با خوندن تراژدی بنیتا
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۴:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
به نظر من باید بیشتر حواسمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
رقیه از رشت
۱۴:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وای بر من،،تا کی باید قتل بچه ها رو بشنویم،،خدایااااا نمیشه تحمل کرد.این جنایت ها رو...متاسفم متاسف واسه نام انسان ،در این جامعه...
Iran (Islamic Republic of)
سید علی موسوی زاده
۱۴:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خطاب به پدر بنیتا : با تسلیت و طلب صبر جمیل . یقین داشته باشید الان طفل معصومتان در دامان حضرت زهراء س است شما شیر نذریتان را اطعام کنید . گویند در قیامت کودکان خطاب به خداوند عرض می کنند که ما به بهشت نمی رویم مگر اینکه والدینمان به همراه ما باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
بی شرف ها
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باسلام. ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این طفل معصوم وطلب صبر ازخدای متعال برای ایشان.متاسفانه اکثر ما ایرانی ها فقط تماشاچی این صحنه ها شدیم .اگر شخصی که شاهد این قضیه بودکه قطعا درزمان ارتکاب جرم میتونسته عکس العمل نشون بده وبه کمک این پدر برمیومده که حنما مجرم از جرم خود منصرف میشده.بجای سلفی گرفتن یا صرف تماشاچی بودن یا شاهد عینی بودن،چه خوب است که غیرت ایرانی رو نشون داد وبه صحنه رفت.کاری که من شخصا درقبال چنین مواردی درخودم خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باز هم ردی از اعتیاد در این جنایت هست.جامعه ایران تا کی باید تاوان اعتیاد بپردازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باور کنید خیلی سخته
۱۲
آخرین اخبار