کرمان؛

بزرگداشت ۲۰ امامزاده شاخص در کرمان

همزمان با ایام دهه کرامت در استان کرمان امسال برای 20 امامزاده شاخص بزرگداشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام سیدرضا فاطمی ، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل در ایام دهه کرامت برنامه های زیادی در استان اجرا می کند؛ گفت: امسال برای ۲۰ امامزاده شاخص بزرگداشت برگزار می کنیم.
وی افزود: امسال برای 20 امامزاده شاخص بزرگداشت برگزار می کنیم که برنامه ها با اجرای قاریان بین المللی و کشوری، بیان سیره علمی و عملی امامزادگان، ارائه مقاله، تکریم از هیئت امنا و خادم، تکریم شهدای جوار امامزادگان و برگزاری مسابقات فرهنگی همراه است.
حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام را که خوب هم نهادینه شده، تأکید داریم در این دهه در بقاع متبرکه و در اوقات نماز پخش شود؛ تصریح کرد: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی در جوار امامزادگان را از دیگر برنامه های دهه کرامت است.
وی اعزام جمعی از روحانیون از دفتر اعزام مبلغ قم به بقاع شاخص، تلاش برای برپایی خیمه های معرفت، سلسله مباحث نمایشگاهی شمیم ولایت در امامزادگان را نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و افزود: پخش مستند امامزادگان شاخص و یا مرتبط با امام رضا علیه السلام از صدا و سیمای مرکز استان نیز در دستور کار است.
وی از توزیع کتابچه نگین هستی همراه با مسابقه را از دیگر برنامه های اوقاف در دهه کرامت دانست و گفت: تاکنون درخواست بیش از 10 هزار نسخه ای این کتابچه را داشتیم.
حجت الاسلام فاطمی همچنین از آمادگی برای اعزام زائران بار اولی به حرم مطهر رضوی خبر داد و تصریح کرد: این برنامه برای برای نیازمندان و کسانی است که تا حالا مشرف نشدند و پیش بینی بیش از 250 تا 300 نفر را کردیم.
انتهای پیام/ی

بزرگداشت ۲۰ امامزاده شاخص در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار