بیانیه مجلس خبرگان رهبری؛

تحریم‌های جدید آمریکا تأثیری بر روند رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران ندارد

مجلس خبرگان رهبری در پایان دومین نشست مشترک هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیونها بیانیه‌ای صادر کرد.

تحریم‌های جدید آمریکا تأثیری بر روند رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران نداردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجلس خبرگان رهبری در پایان دومین نشست مشترک هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیونها بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس خبرگان رهبری به عنوان قلب تپنده نظام اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه بر اساس کلام گهربار حضرت امام (ره) که فرمود: (مجلس خبرگان ، تقویت رهبری است ) در پایان دومین جلسه مشترک خود بر نکات زیر تأکید می نماید:

1. در آستانه تشکیل دولت دوازدهم، ضمن قدردانی از ملت شریف ایران اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری را به نمایش گذاردند، به ریاست محترم جمهوری توصیه می شود در معرفی وزراء و تشکیل کابینه، تعهد، تخصص و ولایت مداری را سرلوحه انتخاب اعضای دولت جدید قرار دهد.

2. مسائل فرهنگی ـ اجتماعی و آسیب های فضای مجازی، یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام است. لذا از دولت و نهادهای فرهنگی کشور می خواهد با تکیه بر مبانی دینی و اتخاذ سیاست های صحیح و نظارت بر حسن اجرای امور از بروز معضلات اجتماعی و آسیب زا بکاهند.

3. مجلس خبرگان رهبری با حمایت از سیاست های کلی نظام، اقتصاد مقاومتی را با اتکاء به عزم ملی و خودباوری قابل تحقق دانسته و با تاکید بر اجرای این سیاست ها که مبتنی بر احکام نورانی اسلام (لن یجعل الله للکافرین علی المسلمین سبیلا) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، راه برون رفت از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری را در اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی می داند.

4. مسأله قدس و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین به عنوان آرمان بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در قلوب بیدار جهانیان همچنان زنده است و بحمدلله جوانان مقاوم فلسطینی، امروز به این نتیجه رسیده اند که مقاومت، تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است.

5. حمایت از سپاه پاسداران، بنیه دفاعی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی که دستاورد مهم انقلاب اسلامی و ثمره تلاشهای شبانه روزی فرزندان غیور این مرز و بوم است، همواره بایستی به عنوان یک راهبرد و افتخار ملی، پاس داشته شود و نباید وجه المصالحه منافع زودگذر حزبی و جناحی قرار گیرد.

6. تحریم های جدید آمریکا همچون 38 سال گذشته نه تنها تأثیری بر روند رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ندارد که اتحاد، انسجام و تکیه بر توانایی های خود، شعار (ما می توانیم) ‌را در عرصه عمل معنا خواهد نمود.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ 

بیانیه مجلس خبرگان رهبری درباره تحریم های جدید آمریکا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
یاد دوران مرحوم احمدی نژاد افتادم
آخرین اخبار