امیر سرتیپ خلبان محمدزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هماهنگی خوبی بین ارتش و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت

عضو هیئت جنگ هوانیروز گفت : هماهنگی خوبی بین قرارگاه های ارتش‌ و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشت.

هماهنگی خوبی بین ارتش و سپاه در عملیات مرصاد وجود داشتامیر سرتیپ دوم خلبان ابراهیم محمدزاده عضو هیئت جنگ هوانیروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به علت شکست منافقین در عملیات مرصاد، اظهار داشت: دشمن از نظر عملیات نظامی و اطلاعاتی هیچ برآوردی از این عملیات نداشت و محکوم به شکست شد.

وی افزود: در عملیات مرصاد دشمن این تصور را نمی‌کرد که نیروی هوایی و هوانیروز ما در کمتر از 15 دقیقه خودشان را از پایگاه همدان به منطقه چهارزبر و گردنه حسن‌آباد برسانند.

عضو هیئت جنگ هوانیروز با بیان اینکه دشمن فریب ارتش رژیم بعث را خورده بود، گفت: ارتش صدام، منافقین را تا منطقه کرند پشتیبانی کردند و آن‌ها به تصور این که ارتش عراق پشتیبان نیروهای منافق است تحرکاتی داشتند، اما در نهایت با توجه به عقب نشینی ارتش بعثی، تحرکات منافقین با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: پس از پیشروی نیروهای ارتش و هوانیروز در گردنه حسن‌آباد و چهار زبر، دشمن عقب‌نشینی کرده و این در حالی بود که اولین واحدی که از منافقین مورد اصابت گلوله‌های هوانیروز قرار گرفت یک کامیون پر از مهمات بود و شیرازه منافقین از هم پاشید.

عضو هیئت جنگ هوانیروز با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی نقش عمده ای در این عملیات بر عهده داشت.

وی درباره هم افزایی ارتش و سپاه در نبرد با منافقین گفت: تعامل بین نیروها بسیار عالی و هماهنگ بود. ارتش و سپاه پاسداران مأموریت خود را به خوبی انجام دادند. این طرح های عملیاتی برای آتش و هلی بورد بالگردهای کبرا با هماهنگی قرارگاه های ارتش و سپاه انجام گرفت.

انتهای پیام/

تبلور وحدت ارتش و سپاه در عملیات مرصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار