درخشان: امسال باید در 3 جبهه بجنگیم/ از ساعت 5 درگیر ثبت قرارداد بودیم

سرمربی نفت تهران گفت: باید در 3 جبهه لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی بجنگیم و امیدوارم مسئولان به ما کمک کنند تا بازهم بتوانیم موفق باشیم.

حمید درخشان  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برتری 2 بر یک نفت تهران مقابل سپیدرود اظهار داشت: در سابقه چندسال عمر ورزشی‌ام چنین چیزهای را ندیدم  و امیدوارم این وضعیت بهتر شود. ابتدا از ساعت 5 عصر درگیر ثبت قرارداد در هیئت فوتبال و سازمان لیگ بودیم و پس از آن منتظر بودیم تا کدام بازیکن می‌تواند بازی کند و کدام بازیکن نمی‌تواند.

وی افزود: پیش از آغاز مسابقه 3 بار ترکیب تیم را عوض کردم و زمانیکه بازیکنان قصد ورود به زمین را داشتند، به ما اعلام کردند نمی توانید از آنها استفاده کنید. در زمان دریافت گل هم یکی از بازیکنانی که قرار نبود بازی کند، بدون گرم کردن وارد زمین و سبب شد تا گل نخست را دریافت کنیم.همچنین  به دروازه‌بان ما اجازه بازی ندادند و دروازه‌بان ذخیره هم نداشتیم. روی نیمکت تنها 3 ذخیره داشتیم و همه آنها دفاع بودند که در پست هافبک از آنها استفاده کردیم.

درخشان ادامه داد: خدارا شکر با این وضعیت به پیروزی رسیدیم و  از بازیکنان تیم نیز تشکر می‌کنم که با تلاش فراوان توانستند تیم خوب سپیدرود را شکست دهند.

سرمربی نفت تهران در پایان گفت: باید در 3 جبهه لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی بجنگیم و امیدوارم مسئولان به ما کمک کنند تا بازهم بتوانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

درخشان: در عمر ورزشی ام چنین چیزهایی ندیدم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار