عباسی: کسب یک امتیاز مقابل ذوب آهن رضایت بخش است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: در هفته اول با اینکه بازیکنان هماهنگ نبودند اما توانستیم نتیجه خوبی را مقابل تیم خوب ذوب آهن که از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است کسب کنیم.

عباسی:نتیجه بدی را مقابل ذوب آهن کسب نکردیممحمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نتیجه تساوی شب گذشته سیاه جامگان مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: در هفته اول لیگ برتر با اینکه بازیکنان هماهنگ نبودند اما توانستیم نتیجه خوبی را مقابل تیم خوب ذوب آهن که از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است کسب کنیم.در مجموع  بازی خوبی بود، به هر حال اولین بازی همیشه سخت است.البته در چند صحنه بازیکنان می توانستند از موقعیت های بدست آمده خودشان استفاده بهتری کنند ولی این اتفاق به وقوع نپیوست تا در پایان 90 دقیقه به جای پیروزی با تساوی زمین مسابقه را ترک کنیم.

او ادامه داد:همیشه در شروع فصل بازی‌های اول، دوم و سوم خیلی سخت است. هنوز بازی‌ها شروع نشده و خیلی راحت نمی‌توان تیم ها را آنالیز کرد، اما خدا را شکر که شب گذشته با یک بازی خوب و جذاب فصل را شروع کردیم.بازیکنان باغیرت برای تیم بازی کردند اما تیم هنوز شکل کاملی به خود نگرفته است. رسیدن به فرم ایده آل زمان بر است ولی بهتر می شویم ،در مجموع معتقدم با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات مهره های زیادی به تیم ما اضافه شده اند  از نظر تیمی به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده‌ایم.

عباسی درباره داوری این دیدار گفت:داور در چند صحنه می توانست خطاهای بازیکنان ذوب‌آهن روی سیف اللهی را به نفع ما اعلام کند اما متاسفانه از انجام چنین کاری امتناوع ورزید و امیدوارم همانطور که تمام تیم ها در هفته های اول لیگ برتر آماده نیستند داوران هم چنین رویکردی داشته باشند و انشاالله از هفته های بعدی دیگر شاهد قضاوت های ضعیف داوران برای هیچ تیمی در لیگ برتر نباشیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره حضور کم هواداران در این دیدار گفت:دوری مسافت ورزشگاه ثامن از مرکز شهر باعث شده تا مانند سال گذشته استقبال سردی از مسابقات تیم ما انجام شود و امیدوارم هر چه زودتر نواقص استادیوم امام رضا(ع) برطرف شود تا بتوانیم ضمن برگزاری بازی در این ورزشگاه تازه تاسیس مانند دیگر تیم های لیگ برتری از حمایت هوادارانمان برخوردار شویم.با این وجود از معدود هوادارانی که به ورزشگاه ثامن آمدند و از تیم حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

او در پایان درمورد اینکه آیا امسال سیاه جامگان می تواند معادلات را بر هم زند رتبه ای تک رقمی کسب کند،اظهار داشت:تمام هدف‌‌مان این است که در فصل سوم حضورمان در لیگ برتر بتوانیم رتبه تک رقمی بدست بیاوریم و بی شک با حضور بازیکنان جوان و با تجربه در تیم می توانیم چنین امری رامحقق کنیم.

انتهای پیام/

عباسی:هدفمان کسب رتبه تک رقمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار