معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: به منظور راه اندازی هرچه سریع تر قطار شهری اهواز از امکانات دیگر نقاط کشور به نفع این پروژه کم می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ خندان‌دل، معاون عمرانی وزیر کشور با اعلام آمادگی وزارت کشور برای حمایت نامحدود از پروژه قطار شهری اهواز گفت: پروژه قطار شهری اهواز نخستین پروژه مورد تاکید بنده در بازدید امروز بود.

 

وی با بیان اینکه قطار شهری یکی از پروژه‌های شهرداری است، تصریح کرد: نحوه اجرای هر پروژه به عملکرد کارفرما بستگی دارد و برای پروژه قطار شهری اهواز تلاش کردیم زمینه مناسب رفتاری را فراهم کنیم اما متاسفانه این توفیق حاصل نشد.

 

خندان‌دل اذعان داشت: وزارت کشور آمادگی خود را برای حمایت نامحدود از پروژه قطار شهری اهواز اعلام کرده است و ما نیز این  آمادگی را داریم امکانات را از دیگر نقاط کشور به نفع پروژه قطار شهری اهواز کم کنیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد البته کارفرمایان محلی باید در این مسیر کمک کنند.

 

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: پیمانکاری که مسئو‌ل پروژه قطاری شهری اهواز بود به صورت شایسته عمل نکرد و باید کارفرما که شهرداری است تکلیف خود را با چنین پیمانکاری روشن کند.

 

وی اظهار کرد: اگر وضعیت کنونی قطار شهری اهواز ادامه پیدا کند نسبت به تغییر پیمانکار اقدام می‌کنیم، زیرا پیمانکاران موفقی در کشور هستند که عملکرد آن ها موید وفاداری نسبت به برنامه زمان‌بندی شده است.

 

هوشنگ خندان‌دل با اظهار نارضایتی از عملکرد کارفرمای پروژه قطار شهری اهواز بیان داشت: باید با مستقر شدن مدیریت جدید شهری کارهای قطار شهری پیگیری و انجام شود.

 

وی درباره وضعیت عمرانی خوزستان اذعان کرد: در چند سال اخیر خوزستان در حوزه عمران پیشرفت‌های محسوسی داشته اما از یک طرف با مشکلات گرما و ریزگرد رو به رو است و از طرف دیگر خواستار افزایش شتاب رو به جلو هستیم.

 

خندان دل با بیان اینکه سرانه سالانه ارائه خدمت به مردم یک میلیون تومان است، اظهار داشت: برای حمل و نقل اهواز، خرمشهر، آبادان و 2 شهر دیگر بیش از 50 دستگاه اتوبوس تامین شده است که امیدواریم ظرف 5 ماه آینده مردم بتوانند از اتوبوس‌های جدید استفاده کنند.

 

انتهای پیام/گ

 

قطار شهری اهواز در انتظار بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.