خط حزب الله 92/ مردم در برابر جلاد

هفته نامه خط حزب الله با عنوان مردم در برابر جلاد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  شماره 92 خط حزب الله با عنوان مردم در برابر جلاد منتشر شد.

آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت ایران، با دیدن وضعیت جبهه‌ها، صبح‌هنگام از حاج احمد خمینی می‌خواهند که برای حضور در جبهه‌ها از امام اجازه بگیرند.

آیت‌الله خامنه‌ای از امام درخواست کرده بودند با توجه به اینکه اوضاع جبهه‌ها مناسب نیست، برای بازسازی وضعیت نیروها و سازماندهی مجدد آنها برای مقابله‌ی با دشمن، اجازه فرمایند که ایشان راهی جبهه‌ها شوند.

پیش از این، امام خمینی، حضور آیت‌الله خامنه‌ای را در جبهه‌ها، برای حفظ جان ایشان و همچنین با توجه به تبعات احتمالی داخلی و بین‌المللی که می‌توانست به دلیل جایگاه حقوقی ایشان به وجود بیاید، منع کرده بودند.

خط حزب الله 92/ مردم در برابر جلاد

این بار اما امام، از طریق حاج احمدآقا، موافقت خود را با حضور آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌ها اعلام ‌کردند. پس از آن، روز دوم مرداد ۶۷، آیت‌الله خامنه‌ای، پیامی با عنوان امام جمعه‌ی تهران صادر کرده و تصریح کردند: «اکنون که ارتش متجاوز، بار دیگر به خاک پاک ایران اسلامی قدم نهاده  است، هیچ پاسخی جز سلاح روا نیست. امروز نیز باید ملت به کمک نیروهای مسلح بشتابند...»

متن بالا بخشی از سخن هفته نود و دومین شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مردم در برابر جلاد» است که به ماجرای چهارماه پایانی جنگ که منتهی به عملیات مرصاد شد می‌پردازد.

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «پیام‌های انتخابات ۴۰ میلیونی» به چرایی لزوم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی، ولی فقیه و پیام‌های این حکم می‌پردازد.

همچنین در این شماره به‌مناسبت فرارسیدن ماه ذی‌قعده گفتاری از رهبر انقلاب پیرامون اعمال این ماه نیز منتشر شده است. نود و دومین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه‌ی شهدای عملیات مرصاد تقدیم شده‌ است.

 

 

انتهای پیام/

 شماره جدید خط حزب الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار