قزوین؛

حج نمایش اقتدار مسلمانان

اما جمعه قزوین گفت : حج اقتدار و عظمت مسلمانان را در انظار جهانیان به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی درخطبه های نماز جمعه قزوین افزود : اقتدار و عزت مسلمین باید همواره در بالاترین سطح باشد و حج اقتدار و عظمت مسلمین را در انظار جهانیان به نمایش می‌گذارد.

حج نمایش اقتدار مسلمانان

وی اضافه کرد : امام علی (ع) نیز در این باره فرموده‌اند اگر خانه خدا را رها کنید، خداوند نظر خود را از شما بر می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه اعتماد به گرگ‌ها ساده لوحی است ، گفت :این اعتماد خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : هر چه بتن بیشتری به تأسیسات هسته‌ای تزریق کردیم، تحریم‌های امریکا و هم‌پیمانانش علیه ما محکم‌تر شد.

وی اضافه کرد : آن‌هایی که تلاش‌های بسیاری برای به نتیجه رسیدن مذاکرات انجام دادند، امروز از ارائه گزارش‌ها واهمه دارند زیرا چیزی برای ارائه ندارند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد : هر چه همراهی بیشتری با آن‌ها کردیم توقعات و اشتهای آن ها برای افزایش تحریم ها بیشتر شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : ما باید دارای هر گرایش سیاسی هستیم باید با یکدیگر وحدت ایمانی، تقوایی و الهی تشکیل دهیم.

خطیب جمعه قزوین تأکید کرد: باید در پی تحقق وعده‌های الهی و حفظ منافع ملی، اقتدار و شرف خود باشیم و نگذاریم عزتمان توسط دشمنان آسیب ببیند.

وی در ادامه به هفت مرداد، سالروز فرار بنی‌صدر با همراهی سرکرده منافقان اشاره و تأکید کرد: بنی‌صدر رئیس جمهور یک کشور اسلامی قدرتمند و با عزت بود اما خوی استکباری و نادانی او در هم آمیخته شد و به در به دری و گرفتاری افتاد .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت مظلومانه مردم فلسطین و عقب نشینی صهیونیست‌ها اشاره و بیان کرد: این وقایع به خوبی نشان می‌دهد هر جا پای وعده خود با خداوند بایستیم، وعده الهی محقق می‌شود و پیروزی از آن ما خواهد بود.

امام جمعه قزوین گفت : کم کم پای آمریکا و متحدانش از منطقه قطع می‌شود و بساط آن‌ها برچیده خواهد شد و کم کم به این نقطه می‌رسیم که رژیم صهیونیستی را به محاصره در بیاوریم.

وی در پایان درگذشت حاج قاسم حق‌شناس معلم و مبارز انقلابی را تسلیت گفت و برای ایشان طلب رحمت و مغرفت کرد.

انتهای پیام/

 

حج اقتدار و عظمت مسلمین را در انظار جهانیان به نمایش می‌گذارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.