آيت‌الله عليدوست مطرح كرد؛

دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت و همدلی

بايد از دهه کرامت و فرصت موجود براي ايجاد وحدت و همدلي به دور از خطوط سياسي و اجتماعي استفاده شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست گفت: این دهه و دهه‌های مشابه برای مطالعه زندگی بزرگان مرتبط با آن مناسبت و به کارگیری سبک زندگی آنها در زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع فرصتی در این دهه فراهم می‌شود تا زندگی ائمه اطهار(ع) مرور و از سبک زندگی آنها استفاده شود زندگی ائمه معصومین(ع) و امامزاده‌های بزرگوار برای همه انسان‌ها سرمشق است تا الگوبرداری در این زمینه صورت نگیرد مشکلات موجود حل نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مزایای دیگر دهه کرامت گفت:‌ باید از این دهه و فرصت موجود برای ایجاد وحدت و همدلی به دور از خطوط سیاسی و اجتماعی استفاده شود. مناسبت‌هایی مانند عاشورا، میلاد ائمه اطهار(ع) و دهه کرامت علاوه بر آثار معنوی و مذهبی می‌تواند عامل وحدت باشد.

وی خاطرنشان کرد: از دهه کرامت می‌توان در زمینه رسیدگی به فقرا و نیازمندان استفاده کرد و باید در نظر داشت این مناسبت‌ها میراث مذهبی، اسلامی و ملی است و امیدواریم بتوانیم به طور مطلوب از آنها استفاده کنیم.

علیدوست عنوان کرد:‌ رسانه‌ها، روحانیت و صدا و سیما می‌توانند میزان تأثیر دهه کرامت را افزایش دهند و با توجه به زمینه و ظرفیت فراوان کار در این دهه باید بیشتر به این امر پرداخته شود.

انتهای پیام/ت

استفاده از فرصت دهه كرامت برای ايجاد وحدت و همدلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار