هروی: طلای پورشیب شیرین ترین اتفاق لهستان بود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: پورشیب با غلبه بر کاپیتان تیم ژاپن و کسب مدال طلا شیرین ترین اتفاق مسابقات جهانی لهستان را رقم زد.

شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات در بالاترین سطح برگزار شد چرا که نفرات برتر هر وزن در این مسابقات حضور داشتند و برای کسب مدال تلاش می کردند.خوشحالم که ملی پوشان توانستند با وجود خستگی که از رقابت های قزاقستان داشتند نتیجه فوق العاده ای را در لهستان رقم بزنند.

او ادامه داد: پورشیب در فینال موفق شد کاپیتان تیم ژاپن را شکست دهد و با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته، شیرین ترین اتفاق را برای تیم ملی رقم بزند.کاراته کاهای ایران  بار دیگر ثابت کردند که توانایی کسب مدال در المپیک 2020 توکیو را دارند.

هروی افزود: ارزش مدال های آسیابری، مهدی زاده و گنج زاده کمتر از طلا نیست و همچنین حمیده عباسعلی توانست بدون شکست به مدال نقره مسابقات جهانی کاراته دست پیدا کند و من به بازیکنانم تبریک می گویم که با تلاش توانستند باز هم افتخار آفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: کاراته کاهای ما در لهستان ثابت کردند که از قهرمانان ورزش کشور هستند و کسب مدال های خوشرنگ قدرت تیم ملی کاراته ایران را به جهان ثابت کرد.

او درمورد بحث داوری در این مسابقات گفت: درباره داوری صحبت نمی کنم اما معتقدم تمام بازیکنان ما می توانستند طلا بگیرند و در آینده تمام تلاشمان را می کنیم که در مسابقات داوری کمترین تاثیری بر کسب نتیجه ملی پوشان داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون برای حمایت هایش تشکر می کنم و امیدوارم در رقابت های پیش رو بتوانیم برای کاراته کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام/



قدرت نمایی کاراته ایران در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۴:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
درود بر فرزد پاک ایلام
آخرین اخبار